|
Post by Lislolaslo on Feb 15, 2015 21:48:19 GMT 1
Hej familjen! Jag håller på att skapa ett Dota-bingo att roa mig med när jag spelar med randoms. Tanken är att ha ett rutnät man kan kryssa i när man träffar på en viss personlighetstyp i sitt lag. Så kan man se om man får en full rad och... ja ni fattar (eh...).
Hjälp mig fylla på listan!
De Dota-personligheter jag kommit på hittills är:
Offlane-freefarmarn Går solo offlane och kläcker ur sig den obligatoriska frasen "Alltså de får freefarm här!"
Avsiktliga feedern Minsta misstag leder till: Köp av X antal kurirer som skickas ut att dö, plus en hjälte som avsiktligt springer in i motståndarlaget för att... dö.
Solospelaren Tänker inte på nån annan är sig själv.
Build-Guden Spelar ingen roll vad du säger... Den här spelaren bygger alltid sina items rätt! Oavsett om det är radience på en otankig Kunkka eller Dagon i stället för BKB på SF.
Grannsupporten Står alltid bakom carryn. Alltid!!!
Inhopparen Hoppar in... oavsett om det är läge eller ej.
Fegisen Är. Rädd. Typisk fras: "Get back!"
Farmaren Farmar. "Ska bara få ihop till xxx, sen kommer jag"
Womenizern "Add me if you want to play with nice guy!"
Yolo Kör bara. Kör!
Tunnelseendet Minimap? Vad är det? Spelar ingen roll vad som händer ens bredvid.
|
|
|
Post by slemmo on Feb 15, 2015 22:00:39 GMT 1
Rolig idé! Dessutom vinner man nog oftare än på riktig bingo!
|
|
|
Post by winter on Feb 16, 2015 15:48:30 GMT 1
Roligt! Men du måste ju nästan lägga till den Bossiga fegisen med: Som säger GO men hoppar inte in själv.
|
|
|
Post by Anada on Feb 16, 2015 19:17:55 GMT 1
Supporten som vägrar köpa kurriren i början utan måste ha bruna skor
|
|
|
Post by Lislolaslo on Feb 16, 2015 20:45:14 GMT 1
Kom på några till:
Den osynlige Pickar typ riki. Och är osynlig. Enda gången du hör eller ser nått från hen är när hen skriker att motståndarlaget köpt gem.
Speccarn Fokuserar med på dig än på sig själv. "Alltså du hade kunnat blinka ut, den var av cooldown"
|
|
wingate32
Vanlig användare
Joråsåatte
|
Post by wingate32 on Feb 17, 2015 11:53:13 GMT 1
MID or feed Spelaren som begär tangos och midpositionen utan att vara det minsta trevlig.
GGWP Någon skriver GG efter first blood
Reported! Någon vill att någon annan ska bli reported när det går dåligt för den personen.
|
|
|
Post by Davlar on Feb 17, 2015 22:52:52 GMT 1
Supporten som vägrar köpa kurriren i början utan måste ha bruna skor Tree Protector säger hallå
|
|
|
Post by Lukiid on Feb 18, 2015 12:52:19 GMT 1
GGWP Någon skriver GG efter first blood Reported! Någon vill att någon annan ska bli reported när det går dåligt för den personen. Påminner så sjukt mycket om CS:GO!
|
|
|
Post by Lislolaslo on Feb 21, 2015 19:41:37 GMT 1
Nu är Dota-bingot klart! Lycka till! Jag vet inte vad man får när man får bingo... mer än ära och så Här hittar ni bingot!
|
|
|
Post by Fnas on Feb 22, 2015 1:20:12 GMT 1
Haha underbart!
|
|
|
Post by Davlar on Feb 22, 2015 19:58:09 GMT 1
Tror inte jag kommer få kryssa i "Womenizern" rutan speciellt ofta
|
|
|
Post by Lislolaslo on Feb 22, 2015 22:24:02 GMT 1
Tror inte jag kommer få kryssa i "Womenizern" rutan speciellt ofta Det är bara spela ett game med mig och tre randoms. Om jag pratar så är det kryss direkt... x)
|
|
|
Post by Davlar on Feb 23, 2015 22:52:23 GMT 1
Tror inte jag kommer få kryssa i "Womenizern" rutan speciellt ofta Det är bara spela ett game med mig och tre randoms. Om jag pratar så är det kryss direkt... x) Det vore intressant, såg samma sak när en vän spelade i LoL
|
|
askyl
Vanlig användare
10%
|
Post by askyl on Feb 24, 2015 12:59:22 GMT 1
Inhopparen och Yolo är väl jag, haha. Fast min catch phrase är "in å veva!".
Du har inte med någon rage-spelare. Såna som blir förbannade över minsta lilla misstag. Även om man vinner och alla har en KDA på 20.
|
|
|
Post by Lislolaslo on Feb 24, 2015 14:44:13 GMT 1
Inhopparen och Yolo är väl jag, haha. Fast min catch phrase är "in å veva!". Du har inte med någon rage-spelare. Såna som blir förbannade över minsta lilla misstag. Även om man vinner och alla har en KDA på 20. Det kanske får bli en bingobricka till med andra ord. Jag kom på att jag glömt den som klagar på supportsen, den som skriker wards så fort de timear ut och den som är som jag, i kulissen och håller sig låååååångt bak.
|
|