|
Post by Sunflake on Apr 7, 2015 20:28:35 GMT 1
Läste, 19 på Bishop Järntorget, för oss som troligen dyker upp senare finns frågorna: 1. hur länge hålls det på? 2. och hur vet man vart? 1. Tills sista man går, jag kan tänka mig att vi går vidare om vi inte har tröttnat på varandra efter 02:00. 2. Google Maps länk till BishopBishops hemsida
|
|
|
Post by Averagebro on Apr 7, 2015 20:36:49 GMT 1
Ah, tyckte läsa att det kanske dras vidare till andra ställen. Jag har hyfsat koll, jobbar på andra lång
|
|
|
Post by Akashawingates on Apr 7, 2015 20:43:51 GMT 1
Ah, tyckte läsa att det kanske dras vidare till andra ställen. Jag har hyfsat koll, jobbar på andra lång Vi kan försöka lägga in en notis här om vi förflyttar oss. Kan inte lova något dock när det är måltidsdryck inblandat.
|
|
|
Post by Averagebro on Apr 7, 2015 21:04:15 GMT 1
Ah, tyckte läsa att det kanske dras vidare till andra ställen. Jag har hyfsat koll, jobbar på andra lång Vi kan försöka lägga in en notis här om vi förflyttar oss. Kan inte lova något dock när det är måltidsdryck inblandat. Fair enough!
|
|
|
Post by 015ekan on Apr 8, 2015 11:21:12 GMT 1
Mycket trevligt! Har andra planer till att börja med men ska försöka trilla in lite senare
|
|
|
Post by Disinherited on Apr 8, 2015 12:05:30 GMT 1
Ska kolla med regeringen, initiativ som dessa är nice!
|
|
|
Post by Deleted on Apr 8, 2015 14:29:45 GMT 1
Tjo! Har tänkt komma, löser det här med hundvakt på något sätt jag också... Förhoppningsvis... Kommer ha bil i alla fall! Bara att höra av sig ifall man behöver ride! Åker Borås - GBG. Haha, Ståhl? Gött att se dig här! Kul att du ska med!
|
|
|
Post by Fnas on Apr 8, 2015 20:49:11 GMT 1
Vi kan försöka lägga in en notis här om vi förflyttar oss. Kan inte lova något dock när det är måltidsdryck inblandat. Fair enough! Ett tips är att tweeta till @thefnas @dotadrayich eller Akashawingates om ni behöver hitta oss, jag har iallafall notifications på så märker om någon skriver till mig.
|
|
|
Post by bunka on Apr 8, 2015 20:51:53 GMT 1
Jag är faktiskt lite taggad på att komma ! Kanske inte kan va med jättelänge men hade vart kul att få lite ansikten till alla nick
|
|
|
Post by Akashawingates on Apr 8, 2015 20:57:51 GMT 1
Yes, precis som Fnas säger så går det utmärkt att twittra till mig om man vill få tag på oss Akashawingates om ni inte visste det
|
|
|
Post by kenokungen on Apr 8, 2015 21:03:40 GMT 1
Jo men visst ska vi ha lite Keno på fredag!
|
|
gloo
Vanlig användare
|
Post by gloo on Apr 8, 2015 21:54:48 GMT 1
Tjo! Har tänkt komma, löser det här med hundvakt på något sätt jag också... Förhoppningsvis... Kommer ha bil i alla fall! Bara att höra av sig ifall man behöver ride! Åker Borås - GBG. Haha, Ståhl? Gött att se dig här! Kul att du ska med! De e klart! Joel, eller vem var det nu som nicka popklubb? ;D
|
|
|
Post by erik49563 on Apr 9, 2015 6:33:22 GMT 1
Kommer folk mötas någonstans så man hittar till det där stället?
|
|
|
Post by Sunflake on Apr 9, 2015 8:50:16 GMT 1
Kommer folk mötas någonstans så man hittar till det där stället? Kolla in västtrafiks-appen, du ska hoppa av vid hållplats Järntorget. Det är en stor knutpunkt för kollektivtrafik, gå till den runda fontänen och titta mot Burger King, vrid dig sedan 90 grader åt vänster så tittar du rakt på Bishops Arms Edit: Hittar man från Dota-fontänen till midlane så klarar du av detta IRL
|
|
|
Post by erik49563 on Apr 9, 2015 10:15:39 GMT 1
Kommer folk mötas någonstans så man hittar till det där stället? Kolla in västtrafiks-appen, du ska hoppa av vid hållplats Järntorget. Det är en stor knutpunkt för kollektivtrafik, gå till den runda fontänen och titta mot Burger King, vrid dig sedan 90 grader åt vänster så tittar du rakt på Bishops Arms Edit: Hittar man från Dota-fontänen till midlane så klarar du av detta IRL Haha okej men det bör jag klara! Tack så mycket
|
|