|
Post by Deleted on Jan 30, 2015 22:08:40 GMT 1
Så vad gillar folk att käka när dom spelar eller när dom tittar? Lirmat: Själv så brukar det bli snus när jag lirar för man vill inte direkt behöva springa fram och tillbaka till köket. Men måste det ätas mat så är en pasta tacchino enkelt och snabbt ;D Fussili pasta al dente, grädde samt pest o med soltorkade tomater och kalkonskivor i strimlor. Miccra grädden, peston och kalkonstrimlorna 1 minut och vänd runt med den kokta pastan. Tidåtgång 10 minuter -(pastans koktid) och lätt att göra större satser så man kan ha klart i matlådor. Åskådarmat: Snusen är även med här, men en god baksnus <3 Sedan så är faktiskt en god wook najs då man kan käka med pinnar och inte behöva släppa blicken från streamen så ofta äggnudlar - wookad kycklingfile - blandade grönsaker - kryddor done! tar kanske 15-20 min att preparera beroende på hur avancerad man är i köket med käket, men ack så najs. Så vad äter ni?
|
|
|
Post by Blisz on Jan 30, 2015 22:12:26 GMT 1
Viewers som inte håller sig i skinnet äter jag.
|
|
|
Post by AOOlsson on Jan 30, 2015 23:02:30 GMT 1
Lirmat blir dessvärre bara Snus och energidryck för mig. Åskådar mat blir precis vad som finns i kylen (Om sambon sköter sitt jobb)
|
|
|
Post by Anada on Jan 30, 2015 23:07:42 GMT 1
Lirmat = Bröd
Åskadarmat = Bröd
Finmat = Bröd
Frukost = Bröd
Ibland med ost om det finns
|
|
|
Post by Deleted on Jan 30, 2015 23:15:51 GMT 1
(Om sambon sköter sitt jobb) Antar att hon är bäst på att laga mat i ditt hushåll Annars tycker jag att var person på rätt plats, så den som är bäst på någe gör det. (Om tiden inte är en faktor) Här tvättar min fruga medans jag t.ex syr upp gardiner för det är hon fanken värdelös på Och maten jadu.. tyvärr eller mja jag gör det faktiskt rätt så gärna då det är kul att laga mat och med ett par 12år erfarenhet av det professionellt så ligger den lotten hos mig. Men DAMMA!! Satans påhitt detta med damm!!!! där ligger jag i lä (<3 allergi) så det slipper jag. Hahaha.. Jag håller helt och hållet med, jag är mer åt det händiga/tekniska hållet och hon är det traditionellt kvinnliga hållet. Så vi spelar rätt bra ihop, så att säga Du är välkommen att bjuda hem mig på en matbit precis när du vill med den erfarenheten dock!
|
|
|
Post by Thukk on Jan 31, 2015 9:29:41 GMT 1
Förstår inte att någon inte har nämnt pizza/piroger, mycket bra lirmat som inte kräver några verktyg för att ätas så man kan maximera lirandet
|
|
|
Post by Marmeladtant on Jan 31, 2015 15:51:03 GMT 1
lirmat: typ godis och choklad samt energidrycker ^^
åskådarmat: majskolvar alla gånger.
|
|
Trolle
Vanlig användare
|
Post by Trolle on Jan 31, 2015 16:29:21 GMT 1
Flytande bröd med alkoholprocent (Inte IPA).
|
|
|
Post by AOOlsson on Jan 31, 2015 16:34:24 GMT 1
Flytande bröd med alkoholprocent (Inte IPA). Det lät som suverän lirkäk!
|
|
|
Post by Lukiid on Jan 31, 2015 19:19:58 GMT 1
onlinepizza.se!
|
|
eqez
Vanlig användare
http://steamcommunity.com/id/eqez/
|
Post by eqez on Feb 1, 2015 6:08:40 GMT 1
Haha hur kan ingen ha nämnt kebabtallrik?
|
|
|
Post by elmirza on Feb 1, 2015 12:59:50 GMT 1
Åskådarmat: Ärtsoppa med ostmacka
|
|
|
Post by Davlar on Feb 1, 2015 13:03:22 GMT 1
Kaffe är alltid tillgängligt. Sen handlar det bara om vad som finns, just nu är det chilinötter!
|
|
|
Post by Papadrayich on Feb 2, 2015 1:11:17 GMT 1
Här lär jag mig mycket, jag brukar nämligen hoppa över detta med mat. Åt senast 09.00. Herrejesus. Måste rycka upp mig...
|
|
|
Post by Sunflake on Feb 3, 2015 13:34:15 GMT 1
Lunch och middag, tacosallad, kycklingsallad och kebabsallad. Frukost består av bacon och ägg och två liter vatten.
|
|