|
Post by Lukiid on Feb 20, 2015 8:41:37 GMT 1
ESL ONE KATOWICE 2015 12-15 MarsVilket lag tror Du vinner i Katowice?
|
|
|
Post by rivfarfar on Feb 20, 2015 15:42:34 GMT 1
Jag lär rösta på NiP. Maikelele har ju dragit upp dem från svackan och som fanboy är det ju ett måste.
Men realistiskt tror jag Titan och Fnatic kan bli luriga också.
|
|
|
Post by Lok3t on Feb 21, 2015 11:46:05 GMT 1
Maikel är fortfarande bänkad?
|
|
|
Post by Lukiid on Feb 23, 2015 16:32:27 GMT 1
Jag lär rösta på NiP. Maikelele har ju dragit upp dem från svackan och som fanboy är det ju ett måste. Men realistiskt tror jag Titan och Fnatic kan bli luriga också. Maikelele spelar just nu inte för NiP, tror inte han presterade tillräckligt bra. De tog in Delpan mfl. och till sist allu från Finska 3DMAX och denna killen levererar med AWP'n! Har svårt att se NiP ta hem segern med tanke på att den femte (allu) fortfarande är såpass ny i deras lineup. Är ett stort NiP-fan och hoppas de klarar det!
|
|
|
Post by patrikhed on Feb 23, 2015 16:39:44 GMT 1
Jag lär rösta på NiP. Maikelele har ju dragit upp dem från svackan och som fanboy är det ju ett måste. Men realistiskt tror jag Titan och Fnatic kan bli luriga också. Maikelele spelar just nu inte för NiP, tror inte han presterade tillräckligt bra. De tog in Delpan mfl. och till sist allu från Finska 3DMAX och denna killen levererar med AWP'n! Har svårt att se NiP ta hem segern med tanke på att den femte (allu) fortfarande är såpass ny i deras lineup. Är ett stort NiP-fan och hoppas de klarar det! Allu sa så sent som igår (?) att han fortfarande är en 3DMax-spelare och han åker till Katowice med dem. NiP vill mest troligt inte spela med Delpan. Det troliga är fortfarande att Maike lirar i Katowice. Om inte NiP slutligen köper ut Allu från 3DMax då...
|
|
|
Post by Lukiid on Feb 23, 2015 16:45:04 GMT 1
Precis, insåg nu att 3DMAX också ska spela i Katowice, så där ryker ju allu. Undra hur NiP ska lösa detta? Maikelele presterar såklart bättre än Delpan men tror inte det kommer bli bra alls att ta in Maikelele i deras lineup igen - awkward moment.
|
|
|
Post by patrikhed on Feb 24, 2015 15:22:11 GMT 1
Fast nu när Allu är i Sigtuna känns han helt plötsligt väldigt nära en permanent flytt från 3DMax.
|
|
|
Post by rivfarfar on Feb 26, 2015 10:29:24 GMT 1
Men fan va fort det går i svängarna. Allu såg rätt bra ut igår men matchen fick ju avbrytas pga VAC problem så vi fick ju inte se så mycket.
|
|
|
Post by patrikhed on Mar 15, 2015 11:52:08 GMT 1
Jahapp. Nu sitter vi här med våra två svenska lag i finalen. Och just nu känns NiP starka. Riktigt starka.
|
|