|
Post by Papadrayich on Feb 23, 2015 9:35:03 GMT 1
Hej!
Den här veckan är jag HELT solokvist, frun och kidsen är bortresta och jag tänkte satsa ALLTING på ER! Det betyder casting, det betyder spelande, dansande, CS, DOTA, Heroes of the Storm, Dåliga skämt, inte fan vet jag. Det är mitt problem också. Vad vill ni ha mer av denna veckan nu när ni får chansen att "bestämma" eller påverka vad vi ska pyssla med? Kör hårt, berätta!!
|
|
|
Post by shrimpqq on Feb 23, 2015 10:20:24 GMT 1
Hade varit kul med lite Dota2 Educationals, tänker mig saker som specifika hjältar eller hur man vinner sin lane, junglar osv. Få lite mer lärorikt material när du pubbar.
Sen så mycket Casting som möjligt, spelar ingen roll vilka lag eller matcher. Mer Dota åt folket!
|
|
|
Post by Marmeladtant on Feb 23, 2015 10:37:23 GMT 1
Gärna något noob-game i dota samt typ games där du verkligen förklarar hur du tänker när du spelar!
|
|
|
Post by MrHildebrand on Feb 23, 2015 10:50:56 GMT 1
Allt som involverar subs är ju sjukt uppskattat, men lite games där vi som inte har mmr kan vara med är alltid nice.
|
|
|
Post by slemmo on Feb 23, 2015 10:58:20 GMT 1
Gillar förslaget om lärorikt material för oss som inte är så bra. Kanske crashcourse i hur man analyserar sitt eget spel för att bli bättre.
|
|
|
Post by Frallan on Feb 23, 2015 11:08:41 GMT 1
Hej,
eftersom du nu är gräsänkling så önskar jag mig mer spel med oss Subs. Eller kanske tom coaching av Inhouse subgames (castas också) Det blir ju Dota education för dels de som du coachar men också för de som tittar om du bara förklarar varför man skall göra si eller så och hur en viss effekt påverkar/påverkas av en annan. Tex. Ger Napalmstacking (Bertrider) högre fire damage från t.ex Clinkz eller Phoenix? Varför fungerar Dazzelz heal bra som nuke i en anti armour strat (Tack ni initierade spelare som förklarade detta för mig men fler vill nog gärna veta).
Kanske bryta isär ett game där Secret eller NiP spelar storartat och förklara varför det fungerar med replays osv..
Ser fram emot en intressant Dotavecka och roliga VODs
Mvh /F
|
|
|
Post by slarattack on Feb 23, 2015 12:03:35 GMT 1
Co-op lir med casters säger jag, eller lite captains med hög rank. Ha de gött!
|
|
|
Post by arkendez on Feb 23, 2015 12:37:44 GMT 1
Spela med subs och som alla andra lite mer lärorik dota där man kan lära sig lite hur och varför det funkar
|
|
|
Post by Lok3t on Feb 23, 2015 13:02:18 GMT 1
Inhouse CSGO
|
|
|
Post by Murremeck on Feb 23, 2015 13:23:44 GMT 1
Jag tycker att du ska ha en cup för alla och inte bara för subs.
|
|
|
Post by fatcrab on Feb 23, 2015 14:08:22 GMT 1
Skulle gärna se att du prövar Hearthstone!
|
|
|
Post by Halfbeast on Feb 23, 2015 14:30:15 GMT 1
Det låter som något underbart! Kommer tillbaka när jag tänkt ut något vettigt!
|
|
|
Post by hadein on Feb 23, 2015 15:04:33 GMT 1
Jag skulle tycka att det vore kul om du kunde casta inhouse games. Gärna med lite tips medans man spelar. Framförallt så kan det vara grymt kul att få bli castad av självaste Dray. Har varit i subcup final en gång och blivit castad och det kändes riktigt häftigt. Man var liksom lite i rampljuset för en stund
|
|
|
Post by Anada on Feb 23, 2015 15:11:07 GMT 1
Hej Dray
Jag tycker du skall testa Heroes of the Storm och streama första gången du spelar det (ifall du inte redan ha gjort det) Testade som sagt det i söndags och det var längesedan jag kände mig så dum när jag spelade som första gången. Tryckte som en dåre utan att veta vad spellsen gjorde, tror det kan bli lite roligt. Det är bara du och ett nytt spel och se hur du klarar dig med de kunskaper du har inom Dota & Hon, man får tänka lite annorlunda.
Sen kan du ta in några subs och spela. Kan vara roligt att testa att nytt spel oxå Ps. vi har ju annars Pudge Wars om du vill testa något annat inom dota scenen ><,
|
|
|
Post by Eg0ns on Feb 23, 2015 16:44:29 GMT 1
Testa typ HOtS och Smite
|
|