|
Post by Sunflake on Apr 7, 2015 20:36:15 GMT 1
Hej!
Jag har lite co-op-spel jag skulle vilja beta av med lite trevliga individer. Tråkigt att spela igenom spelen själv så om du känner att du skulle vilja spela lite casual med mig så är det bara att höra av sig, desto fler desto bättre.
Spelen jag skulle vilja fullfölja är Magicka, Castle Crashers, Left 4 Dead och Portal 2.
Någon/några som är på?
Co-op är underskattat!
|
|
|
Post by averagebro on Oct 28, 2015 10:41:10 GMT 1
Nu är denna tråden lite begraven, men missat att det fanns.
Jag har Magicka och L4D + L4D2. Nu släpptes även Warhammer End times Vermintide. Alltid intresserad av Coop med lite premade grupper, slippa en del RNG av vilka spelare som kommer i din grupp.
|
|
|
Post by missred on Nov 17, 2015 9:42:04 GMT 1
Kan bara hålla med ovan att co-op är underskattat och att jag missat att tråden fanns. Glömmer o gå in här. Har också köpt Magicka men inte testat. Tjatar på kompisarna men just nu är det bara Dota2 som gäller
|
|
|
Post by Sunflake on Nov 23, 2015 8:42:47 GMT 1
Averagebro och Missred, om ni vill köra lite Magicka så kan ni väl adda mid på steam?
|
|
|
Post by averagebro on Nov 23, 2015 11:27:08 GMT 1
Vi har redan varandra, eller jag har dig iaf.
|
|
|
Post by missred on Nov 24, 2015 22:44:57 GMT 1
Lagt till dig. Har ni lust o spela något co-op som jag har är jag inte främmande mot o köpa nya spel... Så länge det inte är FPS (inte riktigt min grej)
|
|
|
Post by Sunflake on Nov 25, 2015 10:30:42 GMT 1
Vi kan ju börja med att köra lite Magicka ihop och se hur det funkar, säkert lätt att hitta en fjärde om jag även streamar Hade gärna spelat Portal 2 Coop men det är ju "FPS" och det är såklart inget måste att spela det ihop Om ni har egna förslag så är jag öppen, har inga problem att köpa spel etc.
|
|
|
Post by averagebro on Jan 12, 2016 14:41:18 GMT 1
same same! Har kid numera så lite svårt med tider ibland, men efter 21 går det snickra ihop något! POÖ på steam. Märker svårt att hålla tiden här, svarar två månader sent hela tiden
|
|