|
Post by nefots on May 22, 2016 16:25:06 GMT 1
Hej datorspelsfantaster!Skapar denna tråd för att se om jag kan väcka ett intresse från flera att sammanstråla i World of Warcraft's värld. Idén väcktes när jag pratade med mina vänner ifrån äldre dagar i World of Warcraft, hur vi tillbringade ändlösa timmar hängandes i Orgrimmar medan vi allmänt diskuterade allt och inget i Mumble. Vad är då min idé?Tanken är att vi blir en grupp som vill tillbringa timmar i en datorspelsvärld och bygga upp en skön community även där, kunna levla, raida, pvpa, farma och mer därtill som världen kan erbjuda oss!Vad är kraven?Det ställs inga krav mer än dem som vi redan i denna community går under (tänker ej nämna dessa här, då jag förmodar att ni alla redan vet om dessa). Vilken server & vilken faction?Vi kommer spela Alliance på servern Frostmane. Vi har beslutat om att slå ihop oss med ett annat gäng och tanken är att vi skall kunna dra igång med raidande och dylikt på en gång när Legion släpps. Har du ingen gubbe på Frostmane/vill ej factionchangea/migga?Ingen fara! Nu på torsdag 26/5 runt lunch (ca kl.12:00) så drar vi ihop ett gäng och levlar från början med helt nya karaktärer. Alla är välkomna att hänga på, ju fler desto roligare! Med det sagt så tackar jag för visat intresse och hoppas att just DU vill följa med oss in bland magier, drakar samt allt äventyr som väntar!
|
|
|
Post by snakebaby on May 22, 2016 18:09:04 GMT 1
Levlar upp en druid, pvp är för blyatryssar /snakeout
|
|
|
Post by Denturion on May 22, 2016 18:52:31 GMT 1
Jag lirar förmodligen ranged dps. LOK'TAR OGAR!
|
|
|
Post by Kattfan on May 22, 2016 19:45:56 GMT 1
Jag skulle kunna tänka mig att dra igång och spela igenom, dock inte hardcore.
Jag har spelat: Warrior,hunter,druid,priest,lollock,rouge,dk.
Föredrar att spela antigen Hunter eller druid(alla specs), Warrior kan funka vid behov. Realm, i dont mind. Går snabbt att levla upp om man har herilooms och drar instancer ihop.
Faction: Spelar både horde och alliance. Så lämnar valet till resterande.
|
|
|
Post by Kattfan on May 23, 2016 19:30:33 GMT 1
Jag kommer inte kunna så tidigt , Jag kan först börja efter 6 juni , o kommer som sagt inte köra hardcore,
Vad kör ni för classes?
|
|
|
Post by Denturion on May 23, 2016 19:34:32 GMT 1
Jag kommer troligtvis lira Hunter.
|
|
|
Post by Kattfan on May 25, 2016 9:07:16 GMT 1
Men blir de Alliance och den realmen som står längst upp?
Lägg gärna till mig på battlenet
Doika #2920
Det blev en hunter, även om en annan ska spela det med.
|
|
|
Post by nefots on May 26, 2016 9:59:18 GMT 1
Men blir de Alliance och den realmen som står längst upp? Lägg gärna till mig på battlenet Doika #2920 Det blev en hunter, även om en annan ska spela det med. Det stämmer, vi kommer att spela Alliance på servern Frostmane. Jag lägger till dig så snart jag loggar in. Att du spelar Hunter gör inget, det kommer vara flera av alla klasser vill jag lova.
|
|
|
Post by Kattfan on May 26, 2016 11:21:32 GMT 1
check
|
|
|
Post by nefots on May 30, 2016 18:14:02 GMT 1
Uppdatering!Nu är det drygt 90 dagar kvar tills Legion släpps. snakebaby har skapat ett dokument, där vi kan skriva upp oss för att underlätta jobbet att se vad vi har i guilden för tillfället.Så gå in på den angivna länken här nedan och skriv upp er, tack på förhand!Länken till dokumentet
|
|
|
Post by lysknapp on Jun 18, 2016 20:54:07 GMT 1
Kan vi få en intressekoll på guild raids ?
|
|