|
Post by jesperwilnerson on Feb 1, 2015 20:34:23 GMT 1
Skulle vilja se lite info på hur man infogar bilder och användbara kommandon när man postar inlägg och svarar? Kanske tips på vart man kan ladda upp bilder för att enkelt länka dem hit mm.
|
|
|
Post by AOOlsson on Feb 1, 2015 20:48:44 GMT 1
Bra, jag ska fixa fram en tråd snarast och förklara lite enkelt hur man använder forumet på lättast och tydligast sätt.
Tack
|
|
|
Post by AOOlsson on Feb 1, 2015 21:11:37 GMT 1
|
|
|
Post by Lukiid on Feb 1, 2015 21:15:42 GMT 1
Bra idé!
|
|
|
Post by jesperwilnerson on Feb 1, 2015 21:56:00 GMT 1
Hade gärna sätt att twitch länken blev en egen flik/sida
|
|
|
Post by AOOlsson on Feb 1, 2015 21:57:34 GMT 1
Hade gärna sätt att twitch länken blev en egen flik/sida Bra Fixar det snarast
|
|
|
Post by Akashawingates on Feb 2, 2015 1:13:50 GMT 1
Går det ett ordna så att man hamnar på senast lästa inlägg istället för första när man klickar på en tråd? Tycker det är överlägset smidigast när det blir långa trådar.
|
|
|
Post by fireflies on Feb 2, 2015 3:46:23 GMT 1
Går det ett ordna så att man hamnar på senast lästa inlägg istället för första när man klickar på en tråd? Tycker det är överlägset smidigast när det blir långa trådar. Det blir så när du klicka i "last post" rutan
|
|
|
Post by Akashawingates on Feb 2, 2015 4:08:04 GMT 1
Går det ett ordna så att man hamnar på senast lästa inlägg istället för första när man klickar på en tråd? Tycker det är överlägset smidigast när det blir långa trådar. Det blir så när du klicka i "last post" rutan Skyller på trötthet men hur gör man det?
|
|
|
Post by fireflies on Feb 2, 2015 4:19:22 GMT 1
Det blir så när du klicka i "last post" rutan Skyller på trötthet men hur gör man det? Det är ju lite olika boxar i designen, "subject" så kommer du till första posten, "created by" så kommer du till profilen av den som skapade, "replies" så ser du vilka som skrivit i tråden, "last post" så kommer du till sista posten.
|
|
|
Post by Akashawingates on Feb 2, 2015 4:47:51 GMT 1
Skyller på trötthet men hur gör man det? Det är ju lite olika boxar i designen, "subject" så kommer du till första posten, "created by" så kommer du till profilen av den som skapade, "replies" så ser du vilka som skrivit i tråden, "last post" så kommer du till sista posten. Fast innebär det inte bara att jag kommer till sista inlägget? Jag vill ju hamna på sista olästa, det är ju inte samma sak
|
|
|
Post by fireflies on Feb 2, 2015 18:31:01 GMT 1
Jaha du menade så satt och slösurfa medans jag kollade superbowl så missade ^^
|
|
|
Post by Akashawingates on Feb 2, 2015 18:43:20 GMT 1
Jaha du menade så satt och slösurfa medans jag kollade superbowl så missade ^^ Det är lätt att missa
|
|