|
Post by Papadrayich on Feb 1, 2015 20:51:26 GMT 1
- Som den E-sports älskande kanal dom är så ligger dom bakom mycket av streamen faktiskt. Tack vare deras support fungerar streamen som ett förvärvsarbete för mig sen Oktober 2013. TV6 är helt underbara och har fina visioner relaterat till Esport. Bland annat så är det dom som står bakom sändningarna av E-sports SM som kommer att hållas här i vår. Missa inte det! Keita-Gaming - I samarbete med Cooler Master så har Keita gaming sett arbetet vi gjort på streamen, och dom vill vara med och bygga upp svensk e-sport. De har häftiga tuneringar som man kan anmäla sig till även om man inte tillhör eliten, och Cooler Master har kastat in lite priser som vi kan skicka till snälla människor varje månad. Det är vi jätteglada för! Intresserad av att sponsra? Jag kan erbjuda följande synlighet; Twitter 3000+ följare Facebook 1300+ följare Videovisningar ca 100.000 unika per månad Youtubevisningar ca 25.000 unika per månad Synlighet på hemsida ... Nicknamebyte osv, det finns många varianter. Din idé går alltid att göra verklighet av! Skicka din idé till papadrayich@gmail.com men vänligen respektera att jag är en vuxen människa med familj och samarbetar endast med seriösa företagare som förstår vad e-sport är.
|
|