|
Post by Deleted on Feb 2, 2015 16:25:42 GMT 1
Då börjar jag! Alla nystartade sidor etc behöver kritik för att fungera bättre och ja kritik är inte fel så länge man lär sig konsten att komma med Konstruktiv kritik Min kritik på sidan är den att "Shoutboxen" ligger däääääär nere. Så även med 1920x1080 upplösning så måste jag scrolla för att den skall synas. Vore trevligt om det fanns ett alternativ för användaren att antingen ha den dold, där den ligger eller möjligheten att välja t.ex höger/vänster om centrumspalten här. Alternativt om den går att ha längst upp? Kritik behövs för att kunna bli bättre, så sitter du inne med någonting som stör dig? Tveka inte utan in direkt skriv av dig. Kan inte annat än bli bättre eller iaf få en förklaring till varför det ser ut / fugnerar som det gör. Kram //Peter a.k.a Xerrol tidigare Zero Cool
|
|
|
Post by Sunflake on Feb 3, 2015 13:22:40 GMT 1
EDIT: FIXAT
|
|
Johla
Vanlig användare
|
Post by Johla on Feb 3, 2015 14:50:07 GMT 1
Vill ha en Next-knapp längst ner på sidan så man slipper scrolla upp för att gå vidare till nästa sida För mig så ligger "Nästa sida" knapparna kvar synliga längst uppe i webbläsaren även om jag skrollar längst ner på sidan. Alltid synliga var du än är på sidan.
|
|
|
Post by Sunflake on Feb 3, 2015 15:18:31 GMT 1
Vill ha en Next-knapp längst ner på sidan så man slipper scrolla upp för att gå vidare till nästa sida För mig så ligger "Nästa sida" knapparna kvar synliga längst uppe i webbläsaren även om jag skrollar längst ner på sidan. Alltid synliga var du än är på sidan. Funkade inte tills jag uppdaterade Chrome på jobbet så nu är allt ok, tack
|
|
|
Post by Deleted on Feb 5, 2015 23:56:13 GMT 1
View unread posts | View new posts | View your posts ?
|
|
|
Post by Nisse on Feb 13, 2015 12:13:31 GMT 1
En bättre hemsida "overall" vore nice. Inhouse ladder? subcupper med bra navigation? Vill han verkligen ha detta till ett "Svensk stream och community" så räcker det inte med ett fattigt forum
|
|
|
Post by AOOlsson on Feb 13, 2015 12:45:12 GMT 1
En bättre hemsida "overall" vore nice. Inhouse ladder? subcupper med bra navigation? Vill han verkligen ha detta till ett "Svensk stream och community" så räcker det inte med ett fattigt forum En hemsida är under uppbyggnad, forumet i sig är en temporär lösning till hemsidan som komma skall. askyl
|
|
|
Post by AOOlsson on Feb 13, 2015 13:05:36 GMT 1
Tog bort inlägg som inte har med saklig kritik att göra, starta gärna diskussionen där den hör hemma dock.
|
|
tacoskungen
Vanlig användare
Jag är ju subscriber!
|
Post by tacoskungen on Feb 17, 2015 0:44:24 GMT 1
Det skulle vara roligt om vi fick mer intervjuer efter matcherna, med Alliance och NiP. Förr hände det väldigt ofta och det var mycket uppskattat!
|
|
|
Post by lyoneer on Feb 21, 2015 0:24:37 GMT 1
Om vi nu ska ha games med subs, att Dray spelar med subs med andra ord, så skulle jag önska att det blev lite större variation. Jag är en av dem som varit med flertalet gånger och känner alltid igen samma personer i gamet så tycker jag att andra ska få lite mer plats. De som kanske aldrig varit med i ett game. Framförallt när det är stream (vilket det ju nästan alltid är). Annars blir det lätt favoriseringar och gruppbildanden bland subscribers.
Jag tycker Fnas gjorde en riktigt bra grej idag, han spelade ett game men samtidigt så announceade han om ett inhouse som några subs drog igång, då uppmanar man direkt i kanalen folk att hitta varandra.
|
|
|
Post by Papadrayich on Feb 24, 2015 2:39:41 GMT 1
Lyoneer, får dock komma ihåg att ibland spelar jag för min egen skull - sen tar jag med mig de subs som jag vill spela med. Jag spelar alltså inte alltid "med random subs" Det är rätt viktigt att ha det perspektivet också.
När det dock är varierande subgames - då ska det varieras också - jag håller med!
|
|
|
Post by Davlar on Feb 24, 2015 10:29:49 GMT 1
Lyoneer, får dock komma ihåg att ibland spelar jag för min egen skull - sen tar jag med mig de subs som jag vill spela med. Jag spelar alltså inte alltid "med random subs" Det är rätt viktigt att ha det perspektivet också. När det dock är varierande subgames - då ska det varieras också - jag håller med! Ett förslag är att göra som t.ex. Draskyl gör. Att ha en dag/kväll i veckan då han bjuder in random subs (plus någon polare) och spelar med nya varje match. Visst blir det att han måste bära av många av matcherna rätt hårt men kan vara väldigt underhållande. Bara mina 2 kronor
|
|
|
Post by Sunflake on Feb 27, 2015 10:37:08 GMT 1
Lyoneer, får dock komma ihåg att ibland spelar jag för min egen skull - sen tar jag med mig de subs som jag vill spela med. Jag spelar alltså inte alltid "med random subs" Det är rätt viktigt att ha det perspektivet också. När det dock är varierande subgames - då ska det varieras också - jag håller med! Ett förslag är att göra som t.ex. Draskyl gör. Att ha en dag/kväll i veckan då han bjuder in random subs (plus någon polare) och spelar med nya varje match. Visst blir det att han måste bära av många av matcherna rätt hårt men kan vara väldigt underhållande. Bara mina 2 kronor 2 U.S. cents = 0.167958548 Swedish kronor Men seriöst så får väl Dray spela med vilka han vill när han pubbar men jag tror att många hade uppskattat att få spela med han en gång. Jag bryr mig inte så mycket om detta personligen dock.
|
|