|
Post by Sjolus on Feb 5, 2015 0:43:43 GMT 1
Jag tänkte att eftersom jag vet att det finns en hel del skönt folk som producerar spelrelaterade grejer så är väl risken att folk börjar göra lite för mycket smygreklam lite här och var på forumet. Det skulle kunna riskera att bli lite gråzon för oss mods, så jag tänkte att vi kan ha denna istället. Med en egen tråd för smygreklamen kan vi alla få skriva av oss med vad vi hittar på när vi inte sitter i Drays chatt och myser tillsammans, och så får de som letar efter kul grejer att kolla på när Dray är offline (eller streamar spel man inte är intresserad av) en tråd att besöka när man letar efter andra familjemedlemmar att nätverka med. I sann forumanda börjar trådskaparen själv. Jag streamar då och då på Twitch ( twitch.tv/Sjolus), då kan det vara lite vad som helst jag spelar för stunden. Det varierar från Dota till Farming Simulator 15, och ungefär allt däremellan. Ofta hänger jag på Dray-mumblen samtidigt, så det kan vara gött att hänga där ibland om man känner för det. Jag producerar en svenskspråkig "Let's Play"-serie innehållandes en livrädd Sjolus som spelar Kerbal Space Program. Ett spel jag formligen älskar, som är alldeles för avancerat för mig egentligen, men jag gör mitt bästa för att förstå, och gör ännu mer för att mina tittare skall förstå. Den laddas upp på Youtube ( youtube.com/SjolusGaming) I framtiden har jag planer på att göra liknande serieliknande historier för andra spel och ämnar då rikta in mig på indiespel snarare än de stora drakarna. Så, nu är det er tur. Kör hårt!
|
|
|
Post by psifacts on Feb 28, 2015 17:19:01 GMT 1
Hmm ja jag gör nog lite för många saker och jobbar för mycket med (Skulle vara ledig denna vecka, uppe i 60 timmar när jag skriver detta). Men jag gör nog lite av allt möjligt för att vara ärlig. Pågående just nu är är Quadcopter, 3D-skrivare och en Flying Wing! (när jag hinner!) Har dock utbildning inom media och film, men var LÄNGE sen jag gjorde något. Det är väl för att man inte har vapendragare att jobba med Men jag bjuder på dessa klippen! Gamla men ständigt trogna för mig! (Kritik mm godtas) www.youtube.com/user/psifacts
|
|