|
Post by Explorerbengt on Feb 1, 2015 7:34:09 GMT 1
Tjoo
Tommy här, 31 vårar ung. jobbar som säljare bosatt i kungliga huvudstaden sen en 10 år tillbaka (norrlänning till ursprunget). spelar inte mycket dagar som dessa jobb och annat tar upp mycket av tiden, älskar dock att hänga på streamen och kolla på Dota 2 och håller drömmen vid liv om att Alliance skall hitta tillbaka till storformen och ständigt förvånas över Nip:s utveckling, vilket fantastiskt lag med underhållande Dota 2 av rang!
Ser fram emot ett 2015 med fantastisk casting av sveriges bästa setup!
|
|
|
Post by MountJSN on Feb 1, 2015 8:25:02 GMT 1
Hej, Hej Mitt namn är Simon Henriksson och jag bor i Tobo, har lurkat runt i twitchkanalen sedan årsskiftet men skriver sällan i chatten för att dray visas på min tv. Spelar just nu varken CS eller dota, har spelat HoN men den jag spelat med har växt ifrån det datorspel generellt. Är lite småsugen att hitta några noobs att spela med för att komma igång igen. På fritiden har jag en helt vanligt jävla 7-16 industrijobb.
|
|
sezth
Vanlig användare
|
Post by sezth on Feb 1, 2015 9:35:20 GMT 1
Hej
Stanislaw Bengtsson heter jag och är 28 år. Pluggar just nu till Civilingenjör för medicinsk teknik i Stockholm. När jag inte pluggar så spelar jag en hel del, mest rpgs och dota 2. Sysslar även en hel del med styrketräning.
|
|
|
Post by Luddeboy2010 on Feb 1, 2015 10:04:14 GMT 1
Hej, Ludvig heter jag är 14 år och bor på hammarö,karlstad. Min hobby är att spela och titta på professionell csgo och dota 2, min dröm är att leva på esporten som ett dota proffs
|
|
rejdge
Vanlig användare
|
Post by rejdge on Feb 1, 2015 10:05:32 GMT 1
Tjenare!
Andreas Jonsson, 26 år boende i Norrköping. Jobbar som resande kyltekniker sedan 7 år tillbaka. Följer Dota och CS:GO så mycket jag kan och spelar båda spelen relativt mycket.
|
|
k4r0x
Vanlig användare
|
Post by k4r0x on Feb 1, 2015 11:01:18 GMT 1
Tja! Jag heter Alexander Brobäck Nyrén och är 24 år (Alny90 på twitch). Uppvuxen i Enköping men bor sedan 2011 i Linköping. Har studerat till miljövetare på LiU och tog min examen sommaren 2014. Just nu är jag på jakt efter ett miljöjobb. På fritiden tränar jag mycket och försöker hinna med att spela lite Dota2 och CS:GO om inte Dray castar Utöver det så gillar jag matlagning och se på alla möjliga serier!
|
|
|
Post by Auorora on Feb 1, 2015 11:28:55 GMT 1
Hej! Alexandra heter jag och är 24år gammal. Jag bor strax utanför Jönköping och driver en egen frisör salong. Jag är ganska ny på Dota 2 och försöker lära mig så gott jag kan när jag hinner och lär mig väldigt mycket genom att kolla på drayich stream!
|
|
|
Post by alrion on Feb 1, 2015 12:30:24 GMT 1
Jag heter Eric, bor i Alingsås. Jag är 26 år gammal. Mitt nick hänger med sen jag spelade arenan för en herrans massa år sen. Är helt ny inom Dota, jag har dock spelat en del hon innan, men det var ett tag sen.
Försöker väl bli lite bättre på dota, men hinner tyvärr inte spela så mycket som jag vill.
|
|
|
Post by erik49563 on Feb 1, 2015 12:32:54 GMT 1
Tjena! Erik heter jag och har spelat Dota i ett och ett halvt år ungefär tack vare Drayich o Bogdan när de sände Dream Leauge säsong 1. Bor i Kungsbacka men flytt till Linköping räknas ske runt Maj.
|
|
|
Post by elmirza on Feb 1, 2015 12:33:27 GMT 1
Ellothere, Mirza heter jag, 18 år (snart 19) pluggar för närvarande ekonomi sista året på gymnasiet.) f.ö bosatt i Norrköping
|
|
|
Post by nitzak on Feb 1, 2015 12:37:48 GMT 1
Jag heter Jesper, bor i Boxholm. Är 18 år och går andra året på Teknikprogrammet. Har följt dotascenen sedan ett par månader innan TI3.
Stort fan av blåsmusik och spelar saxofon i en musikkår. Musiken och att följa esporten är det som tar upp all min fritid.
|
|
|
Post by Qured on Feb 1, 2015 12:57:28 GMT 1
Johan. Dalmas. Just nu boende i Borlänge. Har examen i 3d-grafik och utvidgar mig nu in i spelgrafik. Lirat DotA sen 2004. Nickar Qured överallt, även på twitch!
|
|
|
Post by Grackalackin on Feb 1, 2015 13:37:33 GMT 1
Hejsan svejsan, Sebastian är namnet och jag är numera bosatt i Umeå där jag pluggar. Jag kommer ursprungligen från Haparanda i norr. Balanserar min dröm om att få leka med Genetisk Modifikation med den svenska dota-drömmen.
|
|
|
Post by Kimpaaaa on Feb 1, 2015 13:51:05 GMT 1
Tjena!
Kim Plath är mitt namn. Moderator som ofta håller till i chatten.
Jag är 21 år gammal och bor i Göteborg. Läser tredje året till civilingenjör på Chalmers.
En lugn snubbe som gillar kaffe, träning, snowboard och gaming. Stort fan av KENT och The Legend of Zelda. Mästare i Mariokart. speciellt när jag är full.
|
|
|
Post by Frallan on Feb 1, 2015 13:56:06 GMT 1
Fredrik Heter jag på Twitter är det JFL och i på twitch är det Iexsifrallan vilket egentligen är twitchs sätt att misshandla [eXs]Frallan. Hursomhelst är jag 43 nu (idag) och bor i utanför Sth med fru och en treårig grabb som älskar att titta på Dota med mig men är livrädd för SUB-katten med de galna snurrande ögonen. Han gömmer sig varje gång katten dyker upp.
|
|