acf
Vanlig användare
|
Post by acf on Feb 1, 2015 14:00:00 GMT 1
Hej jag heter Elias och är 13 år (no hate)
|
|
|
Post by kenokungen on Feb 1, 2015 14:00:14 GMT 1
Hej hej hemskt mycket hej. Tommi är mitt namn och är en glad finsk pajk på 25 år som har hittat sin väg till Borås.
Har en sån där ekonomisk utbildning i ryggen. Sysslar med lite allt möjligt, har jobbat ett antal år i den ondskefulla tobaksindustrin bland annat.
Ses i streamen kamrater!
//Keno
|
|
|
Post by Squid on Feb 1, 2015 14:07:29 GMT 1
Hallå allihopa! Jesper heter jag "Touch_of_death" på twich. Kommer från en liten ort utanför Borås som kallas Tranemo. 24 år, söker jobb atm och hänger på drays stream, säger inte alltid så mycket i chatten men jag är högst troligen där. Vet inte vad jag ska säga mer. bara att fråga på om det är nått ^^
|
|
|
Post by jespermats on Feb 1, 2015 14:13:47 GMT 1
Hejsan allihopa! Jag heter Jesper och flyttade precis till Stenungsund för att göra ex-jobb på västkusten. Har pluggat Civ. ing. Maskin i 4.5 år i Lule, är ursprungligen från Skellefte.
Har flickvän i Lule, som jag varit sambo med i 3 år, och en liten hund. Han är 4.5 år, dvs 20 år yngre än mig.
Längtar till sommaren då jag är färdig och kan börja tjäna pengar, istället för att låna pengar..
|
|
|
Post by Päzek on Feb 1, 2015 14:34:30 GMT 1
Hallö! Pontus Kärrstedt (också känd som Paz/Pazek/Chinchillan) här! Är just nu 21 år och bor i Norrköping. Gillar Data/TV-spel och att ta hand om mina djur. Ha det gött! PS jag har inte alla hä hemma xD
|
|
|
Post by Lislolaslo on Feb 1, 2015 14:45:19 GMT 1
Hallå hallå! Lisa heter jag, 32 år, bor i Stockholm. Jobbar som journalist. Innan Dota tog över mitt liv hade jag flera intressen. Snowboard, skateboard, hä , gitarr och sång till exempel. Är upphovsman till #dotadrayichcitat på twitter. Peas out!
|
|
|
Post by Akashawingates on Feb 1, 2015 15:00:32 GMT 1
Sara 25 år gammal Lundensare. Arbetar som personlig assistent och håller på med min häst eller dobermann när jag inte hänger på streams/gamear. Använder samma nick på både Twitch, Steam och twitter. Jag är noob på både CS & dota men spelar gärna och tycker det är kul - är betydligt vassare på gamla goda AoE2. På Kims stream ser ni mig mycket, eftersom jag både gillar att titta och att snacka! Ni ser mig mkt Henry med, där jag har ett svärd att svinga
|
|
|
Post by ld8408 on Feb 1, 2015 15:17:24 GMT 1
tjena, Lars här lastbilchaffis från hälsingland. spelar bara dota2 nu när wow är dött
|
|
|
Post by Dizingo on Feb 1, 2015 15:22:23 GMT 1
Hallå,Hallå! Kallas oftas Åke när folk vill prata med mig men nickar som ovan Dizingo i twitch. Är en 15 årig pojk från norra Stockholm som börjar gymnasiet nästa år. Utöver att jag sitter vid datorn har jag varit en lovande talang (enligt en tidning ) i innebandy. Jag har stor förkärlek för pop-corn.
|
|
|
Post by Mrkr0ken on Feb 1, 2015 15:25:10 GMT 1
Tjenare! Daniel Henriksson heter jag och kommer från Överkalix (Norrbotten). 28 år gammal bor och lever med min lilla dotter! Jobbar heltid som personlig assistent. Har lirat Dota sen WC3 tiden, men nu finns aldrig tid för spelande så jag nöjer mig med att titta på Dota2. Förutom dator och TV-spel är största intresset bilar och musik! Hela sommaren är bokad med bilträffar och utställningar! Om nån undrar har jag en 1967 Pontiac Catalina i orört original skick! ( Lite skryt måste man ändå få komma med ) Är såklart Sub på drayswe. Kram önskar den nordiske raggaren!
|
|
|
Post by jesperwilnerson on Feb 1, 2015 16:11:43 GMT 1
Hejsan. Jesper Wilnerson heter jag, bor i Kalmar. När jag inte kollar på Drays stream så jobbar jag som snickare. Är 26 år, träningsnarkoman och gillar tatueringar
|
|
|
Post by washimaru on Feb 1, 2015 17:02:39 GMT 1
Alexander Brännström, 24 år bosatt i Örnsköldsvik. Jobbar på teknisk support och spelar mest Dota men också lite Was Old Republic och precis börjat med CS. Har följt Era sen han spelade i Empire i HoN och drogs automatiskt in till Drays härliga familj. Varit subbad sen innan jul och tror det kommer fortsätta så länge. Atlas på steam då jag ofta spelar carry i mitt lag. Ha det gött och dota är fan bäst på svenska.
|
|
|
Post by Starstoft on Feb 1, 2015 17:20:27 GMT 1
Anne-Lie heter jag, men mina vänner kallar mig Lee. Jag är 29 år och bor i Skövde. jag är sedan ett år tillbaka färdigutbildad personalvetare via högskolan. Har dock inte lyckats få tag på ett jobb som stämmer överens med min utbildning än så tråcklar vidare på Donken till jag lyckas ta mig vidare i livet. Spelar Dota olika mycket i olika perioder, men tycker alltid det är kul att titta när andra spelar. Annars är jag själv mest en nintendo-tjej. Jag har världens mysigaste hund (inte alls partisk) som heter Ninja. Bilder och tankar hon har hittar du på min instagram instagram.com/starstoft/Tycker det är jätteroligt att dota på svenska växer varje dag! Mer esport till folket!
|
|
|
Post by Fnas on Feb 1, 2015 17:28:36 GMT 1
Hej, Joel, aka Fnas/Fnasigt/TheFnas.
Är en av dem som hjälper dray med info och statistik under matcherna, ni kommer säkert höra mig en eller flera gånger i streamen.
Peace out
|
|
|
Post by arkendez on Feb 1, 2015 17:41:20 GMT 1
HEj Dennis heter lilla jag bor i gbg och jobbar inom den marina delen
|
|