|
Post by Benjamin Fossum on Jan 30, 2015 19:45:44 GMT 1
Hej allesammans! Tänkte kicka igång en liten presentationstråd här dårå. Benjamin Fossum heter jag. Tänker på mig själv som Drayichs blodhund och personalchef för alla modsen i kanalen. Mig ser ni kanske inte alltför ofta, men det beror mest på att jag kollar matcherna på tv:n På min icke-fritid pluggar jag på universitet och tänkte försöka mig på att ta en exam i Flygtrafik och Logistik. Är bosatt i Norrköping och bor ihop med en gammal polare från högstadiet. Finns det några frågor om mitt liv svarar jag gärna, men helst vill jag höra på vem ni är
|
|
|
Post by Kattfan on Jan 30, 2015 19:48:17 GMT 1
Hallojsan,
Daniel Mårtensson är mitt namn. Jag är en chatmod och administrerar även subcupper. Jag pluggar just nu i Halmstad till Energiingenjör. Kommer ifrån Skåne men bor i Halmstad sen 2 år tillbaka.
|
|
|
Post by Deleted on Jan 30, 2015 20:24:38 GMT 1
Hej hej hallå
Peter Ejvergård heter jag. Moderator och kock! Arbetar som NOC tekniker och lagar rolig mat på ledig tid. Kommer ifrån Jämtland, Östersund men bosatt i Uppsala sedan 12 år.
|
|
|
Post by AOOlsson on Jan 30, 2015 20:34:37 GMT 1
Tjena tjena, Alex Olsson är mitt namn. Moderator som håller sig i bakgrunden. Dansar & är Ställningsmontör till vardags! Kommer från Skåne och är 25 år gammal. (Har en speciell kärlek till tatueringar)
|
|
|
Post by Anada on Jan 30, 2015 21:41:13 GMT 1
Tja!
Carl Dahllöf heter jag, pluggar datavetenskap, ekonomi och ledarskap nere i Malmö för tillfället (klar i Juni). Skapare av Subcup dokumenten så det är min specialitet inom Drayswe moderatorerna.
Kommer från Göteborg dit jag flänger så fort jag får tid över!
Onödig fakta - Spelade WoW från 2005-2013 - Gått i samma årskull som Loda och Akke på gymnasiet - Gått på samma högstadium som CS Friberg
|
|
|
Post by Thukk on Jan 30, 2015 22:12:06 GMT 1
Tjena,
Jimmy Åsén här. Jobbar som IT-tekniker och har väl Subcuppen som mitt huvudområde, även om jag syns till och från i chatten också.
Kommer från Åre, och nej jag åker inte skidor. Föredrar att cykla lite cross country istället.
|
|
|
Post by Papadrayich on Jan 31, 2015 4:37:17 GMT 1
Hej jag heter pojken 32 år Falun dalerna Kim
|
|
|
Post by Marmeladtant on Jan 31, 2015 15:43:55 GMT 1
ehm hej! Marmeladtant aka Anna, 15 år. Sitter mest framför datorn om jag inte pluggar ihjäl mig, även om jag bara ska börja gymnasiet till hösten på Estetik Media med fotoinriktning!
Försöker skaffa mig lite skillz på ganska många spel men hamnar oftast framför streamen istället ^^
|
|
|
Post by Jagar77 on Jan 31, 2015 15:59:11 GMT 1
Anders Pettersson 36, jobbar som brevbärare i Luleå. spelar cs på noob nivå men inte dota2, men älskar att kolla på casts från turneringar.
|
|
Trolle
Vanlig användare
|
Post by Trolle on Jan 31, 2015 16:18:30 GMT 1
Henrik Hellström, 28 och bartender på esportsbar och festivaler i Oslo. Föredetta admin på r60 i 9 år. Esport i sverige är inte bara bäst per capita, det ska bli bättre. Låt norrbagarna vinna i skidspåren så vinner vi allt i nätlinorna
|
|
|
Post by Maskeniapplet on Jan 31, 2015 23:18:32 GMT 1
Hej hallå!!
Jag heter Herman som fan. Generalbirch på twitch! 15 år och ska börja på Teknik med inriktning: Information och medieteknik i höst.
Spela för mycket dota (om det nu går) och pluggar som satan!!
Hare gött!! ☺
|
|
|
Post by Exeetor on Feb 1, 2015 0:13:45 GMT 1
Hans Johansson, Datoringenjör och jobbar som konsult lite här å var i vårat avlånga land, dock är min hemmabas i Karlstad. Från början från samma kommun som Dray (Malung-Sälen) Gamear allt och lite till och gör bara sådant jag tycker är värt!
Dota2 är värt! Speciellt på svenska!
|
|
|
Post by badluck82 on Feb 1, 2015 5:32:00 GMT 1
Hallå Hallå. Tommy Olsson, 32 bast från Sundsvall. Nyss varit pappaledig och annars så letas febrilt efter nytt svetsjobb. Lirar Dota så mycke ja hinner med och lite CS också.
|
|
|
Post by trueperl on Feb 1, 2015 5:33:03 GMT 1
Rickard "Perl" Perleryd från Skaune (Skurup). Nickar Trueperl på twitch, battlefield och lite andra ställe. Dock nickar jag {cookie}Gears på steam. Blev så när jag lirade mycket CoD.
Jobbade med att tömma hundlatriner i 3 år. Blev uppsagd i Januari så det blir att söka nytt. Är ganska ofta på dreamhack som crew (inte så svår att finna, är 2 meter lång). Ålder: ? Ja, gammal!
|
|
eqez
Vanlig användare
http://steamcommunity.com/id/eqez/
|
Post by eqez on Feb 1, 2015 6:02:52 GMT 1
Fredrik heter jag, bor i Karlstad. Har "esportat" sedan 2002. Började med cs och sedan 2007 har jag följt dota scenen. Nu på senare har det blivit mest cs dock...
|
|