|
Post by Benjamin Fossum on Jan 30, 2015 19:45:44 GMT 1
Hej allesammans! Tänkte kicka igång en liten presentationstråd här dårå. Benjamin Fossum heter jag. Tänker på mig själv som Drayichs blodhund och personalchef för alla modsen i kanalen. Mig ser ni kanske inte alltför ofta, men det beror mest på att jag kollar matcherna på tv:n På min icke-fritid pluggar jag på universitet och tänkte försöka mig på att ta en exam i Flygtrafik och Logistik. Är bosatt i Norrköping och bor ihop med en gammal polare från högstadiet. Finns det några frågor om mitt liv svarar jag gärna, men helst vill jag höra på vem ni är
|
|
|
Post by Kattfan on Jan 30, 2015 19:48:17 GMT 1
Hallojsan,
Daniel Mårtensson är mitt namn. Jag är en chatmod och administrerar även subcupper. Jag pluggar just nu i Halmstad till Energiingenjör. Kommer ifrån Skåne men bor i Halmstad sen 2 år tillbaka.
|
|
|
Post by Deleted on Jan 30, 2015 20:24:38 GMT 1
Hej hej hallå
Peter Ejvergård heter jag. Moderator och kock! Arbetar som NOC tekniker och lagar rolig mat på ledig tid. Kommer ifrån Jämtland, Östersund men bosatt i Uppsala sedan 12 år.
|
|
|
Post by AOOlsson on Jan 30, 2015 20:34:37 GMT 1
Tjena tjena, Alex Olsson är mitt namn. Moderator som håller sig i bakgrunden. Dansar & är Ställningsmontör till vardags! Kommer från Skåne och är 25 år gammal. (Har en speciell kärlek till tatueringar)
|
|
|
Post by Anada on Jan 30, 2015 21:41:13 GMT 1
Tja!
Carl Dahllöf heter jag, pluggar datavetenskap, ekonomi och ledarskap nere i Malmö för tillfället (klar i Juni). Skapare av Subcup dokumenten så det är min specialitet inom Drayswe moderatorerna.
Kommer från Göteborg dit jag flänger så fort jag får tid över!
Onödig fakta - Spelade WoW från 2005-2013 - Gått i samma årskull som Loda och Akke på gymnasiet - Gått på samma högstadium som CS Friberg
|
|
|
Post by Thukk on Jan 30, 2015 22:12:06 GMT 1
Tjena,