|
Post by skiftis on Feb 1, 2015 22:46:50 GMT 1
Tjena, Martin här. go o gla Göteborgare som gillar att spela.
|
|
|
Post by Sanke on Feb 1, 2015 22:56:42 GMT 1
Tjenare, Mauritz heter jag kallar mig för Sanke när jag spelar, jag är 21år, född och bosatt på Åland. Jobbar som taxichaufför Men utbildad mekaniker. Annan helt onödig info, jag spelar dota 2, helst support eller offlane övrig fritid går till att över konsumera alkohol som den lilla halv finne jag är
|
|
|
Post by stulfat on Feb 1, 2015 22:57:16 GMT 1
Halloj Familjen mitt namn är Christoffer och är från Kristianstad Skåne.Är 18 år och gillar spel och annat skoj.går hemma för tillfället tills man hittar nåt jobb så sover väldigt mycket och ugglar också mycket vi datan=P
|
|
|
Post by karnage on Feb 1, 2015 23:00:04 GMT 1
Tjena. Jag heter David är 30 år och bor i Kumla strax utanför Örebro, nickar Karnageist på twitch då mitt ursprungsval på namn var upptaget (Karnage/Searon) Spelar mest WoW (spelat sedan någon månad efter EU release) och CS:GO nuförtiden, och dota2 någon gång ibland. Jobbar inom industriell tillverkning och har tatueringar och resor som största intressen förutom dataspel då
|
|
|
Post by melancholia on Feb 1, 2015 23:04:11 GMT 1
Hej hallå! Andreas Pulli heter jag, Melancholia1 på twitch! 21 år gammal och är just nu mellan två jobb så att säga, jobbar annars som elektriker. CS är mitt maingame men gillar dota väldigt mycket, chillar ofta i chatten och är väldigt pratglad!
|
|
|
Post by moronohin on Feb 1, 2015 23:56:39 GMT 1
Hej hej! Johan heter jag, kallas Moronohin på twitch. Är 28 år. Bor i Stockholm där jag tränar på att borra i tänder. Helt fast i Dota sedan ett par år tillbaka.
|
|
|
Post by sophen on Feb 2, 2015 1:12:46 GMT 1
Hej! Jag heter Sophie och bor i Skövde men kommer från Stockholm. Är 22 år gammal och studerar för närvarande inte utan börjar sen högskolan i höst här i lilla Skövde med fokus på att bli grafiker. Spelar varje dag och mitt sovmönster formas ibland efter den vanan. För det mesta blir det dota 2 och hearthstone, men annat också ibland såklart!
|
|
|
Post by trarux on Feb 2, 2015 8:56:34 GMT 1
Hej Jonathan heter jag , varit sub sedan början av detta projekt , håller mig i bakgrunden men missar sällan en cast Jobbar som It-Tekniker och på fritiden blir det en del dota och fotboll
|
|
|
Post by frostrike on Feb 2, 2015 9:00:41 GMT 1
Tjoflöjt , FrostRike aka Rasmus här, 26 år , bosatt i Malmö , jobbar som It-tekniker. Fritid: Köra Hoj Harley Davidson Night Rod Special, Laga mat, filosofera om livet och så klart vara värdelös på cs. Requested by Ripsaw
|
|
|
Post by imcrazy on Feb 2, 2015 9:05:42 GMT 1
Hej, Jag är en galen kille på 30 somrar som försöker se det ljusa i allt. kommer från norrland. och är insnöad just nu, men klagar inte man får motion iallafall. spelar lite vad som helst, mest dota 2 nu för tiden, men gillar även space engineers och Arma 3.
är arbetslös och försöker ta mig ner till stockholm dock, så finns där nere snart förhoppningsvis. fördelen är ju dock att det är lätt att följa drays streams oavsett tid på dygnet.
Tack å hej
|
|
cybina
Vanlig användare
|
Post by cybina on Feb 2, 2015 9:22:06 GMT 1
Tjupp, Joanna, soon to be 30. Bor i Eskilstuna sen 13 år tillbaka, född Stockholmare. Jobbar som säljare på COOP och försöker bli proffs på dota när jag inte jobbar eller reser till Holland för att gå på raves (yes I know, Hardcore for life). Jag är rätt glad av mig, även fast andra ting kanske inte tyder så väl på det. Vi i draychatten kom överens om att detta beror på mina Norrländska gener. Jag har game:at hela mitt liv, haft en liten karriär som cs-proffs bland damerna. Tror det räcker så? Tack och bock!
|
|
|
Post by sebastianbastian on Feb 2, 2015 9:49:15 GMT 1
Heyye,, heter Sebastian Bastian och knegar som tvspels grafiker på en studio här i Malmö (dock född i västerås). Är just nu mer inne i dota2-workshop scenen än vad jag spelar själva spelet, men följer fortfarande dota-scenen via twitch en hel del. * Diggar resa, festival, kreativitet och musik. * Försöker suga i mig så mycket kultur som det bara går i min närhet i form av teater, spelningar, event, utställningar m.m. * Lirar helst sköna indie spel även om det slinker in någon AAA-titel med jämna mellanrum. Tror på positivitet och pepphet
|
|
|
Post by moddelkaj on Feb 2, 2015 11:19:24 GMT 1
Tjäna! Oscar heter jag, fyller 29 år nästa vecka och residerar i världens bästa Göteborg! Folk betalar mig som IT-konsult, så jag antar att jag är ganska bra på mitt jobb. Är totalt oduglig i CS, och något mindre oduglig i Dota. Spelar gärna efter känslorna och mottot "Ingen kommer ihåg en fegis (Men alla minns en dåre)" yttras kanske lite för ofta! Älskar pubs, avskyr ranked. Bästa minnet är från igår när jag vände en 0-5 Bristle till att köra över min duallane och lagade små PAs och snipers hela vägen till fontänen. Flamar aldrig och uppmuntrar alltid någon som det går dåligt för! Hoppas vi ses ingame!
|
|
|
Post by tombstone on Feb 2, 2015 11:27:55 GMT 1
Hej! Jag heter Magnus Andersson är snart lv42 och jag bor strax söder om Göteborg. Min första kärlek var Space Invaders och sen dess har jag alltid spelat spel både digitala och analoga. Dota (och andra moba) hittade jag när jag så försa Dreamhack som sändes på tv6 och tänkte att det värkar ju kul….. Mina andra hobbys är mina 3 barn, radhus sen hinner man ju inte så mycket mer.
Simma lugnt!
|
|
|
Post by uniken on Feb 2, 2015 12:00:48 GMT 1
Möller, Även känd som uNiken! 25 år gammal lastbischaufför ifrån centrala skåne! Hänger väldigt ofta på mumblen "sjolus.org", dock måste jag varna er, jag kan uppfattas som väldigt dryg, eller påflugen. Men jag är nog ganska snäll när jag väl sätter den sidan till! Så ni som har lätt att ta åt er, ge fan <3 Dota spelar jag så mycket som möjligt på min fritid, som är ganska ofta just för tillfället! Spelar jag inte, så kollar jag såklart på Twitch. Just för tillfället har jag världens konstigaste sovvanor, och sover mest hela dagarna och är uppe hela nätterna, om jag har tur Håller mig till blandvattnet i groggvirket, med andra ord är jag nykterist! vad fan ska man mer berätta? Jag är en färgglad och speciell kille. Jag skrattar ofta (ibland åt fel saker...) och är ganska kreativ. En del kallar mig galen, men de vet inte vad humor är. Jag sticker ut på ett positivt sätt. Jag är väldigt ödmjuk, förstående och mysig. over'n out!
|
|