fakkad
Vanlig användare
|
Post by fakkad on Feb 3, 2015 14:01:33 GMT 1
Tjenare, Marcus heter jag men nickar FaKKaD och föredrar även detta som tilltalsnamn. Var tidigare sponsrad skateboardåkare men jobbar nu heltid som webbdesigner. Hae spelat dota sen det började, alltså runt.. 9-10 år nu? Ligger på 5,1 k rating och är för nuvarande kapten i Team Ka´Razi och spelar position 4. Hänger mest på drays kanal för hans störtsköna personlighet och de grymma värderingar han står för. Bästa som finns i kanalen är Mats 02:33 efter 8 dunkar hojt när han gör stream-take over.
Spelar gärna lite games eller coachar för spelare över 3,5 som vill utvecklas och finns tillgänglig om det är några andra saker jag kan hjälpa till med.
Vet inte om det är okej med lite self promotion men med risk för utskällning så försöker jag även ta mig in i streamingscenen och "leva" på Dota är väl drömmen. Så en follow eller om ni kikar förbi nån gång på twitch.tv/fakkad är väldigt uppskattat!
Ha de!
|
|
|
Post by kamonlionheart on Feb 3, 2015 16:34:42 GMT 1
Tja, Victor var namnet och jag kommer ifrån Västervik. Jobbar där som drifttekniker. Är en riktig gamer som spelar allt möjligt utom fsp "suger på det och efter att ha förlorat för många gånger mot min lillebror så har jag helt gett upp den genren" och skräckspel, har aldrig fattat nöjet med dom spelen. Annars så kollar jag på olika streams, mest på dray, och spelar lite olika moba games, är nog med i dom flesta moba betorna som finns just nu, strife, dawngate, heroes of storm mf.
Mvh Victor
|
|
|
Post by Superstordrakn on Feb 3, 2015 16:54:39 GMT 1
Andreas heter jag, bor i Stockholm och jobbar som databasarkitekt/utvecklare. Utöver dota spelar jag gärna sällskapsspel, bridge och dylikt och åker gärna skidor och snowbord när jag inte gassar i solen med en paraplydrink. Springer marathon och lidingölopp och andra distanser.
Mvh Andreas
|
|
|
Post by kych on Feb 3, 2015 17:44:42 GMT 1
Namn: Simon Vähäjylkkä född 1995 Bor: Bäsna liten by/hål utanför Borlänge Spelar:Dota2 och CS:GO (SC2 men har inte spelat på 2år)
kommer från en CS 1.6 bakgrund började spela Dota 2 vinter 2012 och CS:GO sen betan.
Har på tok för mycket fakta och spelare och Lag, i dota2 och cs-scenen
sitter och drygar mig i chatten nästan varje stream, men rätt ska vara rätt
Favorit spelare i Dota2, EE,RTZ,Loda och FY< världens bästa dota2 spelare.
|
|
|
Post by litenstrumpa on Feb 3, 2015 18:22:20 GMT 1
Hej! Sandra heter jag, fyller 21 i vår och läser andra året på Socionomprogramet. Bor i en liten håla i norra delen av vårt land, där jag trivs väldigt bra! Började spela Dota2 för ungefär 2-3 år sedan, har för tillfället tagit en paus eftersom jag är i behov av en ny dator. Hänger på streamen nästan varje kväll, är dock inte super aktiv i chatten, men tycker det oftast är extremt trevlig stämning (Tack vare er såklart)! På fritiden tycker jag om att dansa och finns det snö så kör jag gärna skoter.
|
|
|
Post by dinglianen on Feb 3, 2015 18:58:26 GMT 1
Henrik här, nickar Dinglianen på internet, vilket är en påhittad benämning på folk som kommer från Dingle..
Är 27 år och började spela Dota 4-5 år sedan.
Väl mött!
|
|
|
Post by Frostbite on Feb 3, 2015 18:59:25 GMT 1
David, 25 vintrar, älskar alla former av esport. Har spelat CoD4 seriöst men när spelet dog ut övergick jag till att vara n00b på Dota2 och CSGO ist. När jag är afk spelar jag gärna Paintball.
|
|
|
Post by shrimpqq on Feb 3, 2015 19:33:11 GMT 1
Kristofer här, 28 jordsnurr (är det fortfarande så man säger?) från Jönköing och finns nästan alltid på Dreamhack. Min dagjobb är lärare men spenderar nästan all min fritid med e-sport främst genom Team Druidz. Spelar CSGO och Dota2 främst även om jag är ett gammalt HoNtrash!
|
|
|
Post by Ballisch on Feb 3, 2015 20:02:09 GMT 1
Tjena Tjena! Ballisch här, Tobias i folkmun! 26 år bor i Oskarshamn, till vardags jobbar jag som automationselektriker/samordnare på Scania. Har spelat Dota sen 2005, gick över till HoN när betan rullade igång, och nu spelar man Dota 2, dock inte så mycket jag hade hoppats på då man har hus,sambo och hundar att ta hand om också
|
|
|
Post by pinkeyy on Feb 3, 2015 20:28:56 GMT 1
MorsMors, Gott folk!
Daniel är mitt namn, 22bast och rockar Pinkley/Pinkey el. dylikt online. Jobbar för Stockholms läns landsting inom rättspsykiatrin på Löwenströmska sjukhuset. Började köra Dota för allt för många år sedan. Den tiden då Inferno Online sthlm körde 2v2Dota turneringar på nattgibben. Lirade en hel del WoW, SC2 och HoN innan jag helt fastnade för Dota2, har dock en paus från gaming ett tag framåt, men älskar såklart att kolla på!
|
|
|
Post by chankhoe on Feb 3, 2015 20:44:58 GMT 1
Tja! Christoffer heter jag är 27 år omogen. Lirar dota, lite cs, bygger/kör/förstör/förfinar bilar och nybliven akvarist på fritiden... Utbildad kock med ett par års arbetserfarenhet som kock och kökschef men sadlade om och jobbar som bilplast tekniker på en billackering på dagarna.
|
|
|
Post by Sunflake on Feb 3, 2015 21:40:50 GMT 1
Hej!
Jag heter Erik, är 28 år ung och bor i Göteborg. Jobbar som Area Sales Manager och på fritiden spelar jag dota och indiespel. I år ska jag anordna pubstomp i gbg och eventuellt starta en klubb. Om jag fick beskriva mig själv med tre ord så väljer jag initiativrik, kreativ och pratglad.
Ha det fagert!
|
|
|
Post by sloeder on Feb 5, 2015 1:41:18 GMT 1
Tjena! Fredrik Söderlund heter jag. Fyller 30 år i Maj! (Hurra) Jobbar just nu på ICA här i Malung. På fritiden lyfter jag massa skrot, hänger i drayswe där jag visar upp hur dålig jag är på både DOTA2 och CS:GO! (Yay me!) Under aliaset Sloeder! Puss och pÃ¥ er alla bröder och systrar!
|
|
|
Post by larsmarcus on Feb 5, 2015 1:46:41 GMT 1
Hallå, allihopa. Marcus här. Bor i Malmö och arbetar som journalist. På fritiden står jag helst i någon mögelskadad källarlokal och gräver i dammiga 10-kronorsbackar. Samlar på svensk skräpvinyl och allt med Klaus Wunderlich (inte bara på grund av de nakna tjejerna på omslagen(men ändå mest på grund av de nakna tjejerna på omslagen)). Ibland spelar jag skivor på någon bar. Tycker om nästan all sport. Ser dessutom alldeles för mycket på drayswe. Saknar då oftast Mats. Heja Mats. Mats.
Och Tinkish. Heja Tinkish också.
|
|
|
Post by Papadrayich on Feb 5, 2015 7:06:31 GMT 1
larsmarcus jag ÄLSKAR fullkomligt ÄLSKAR din presentationsbild. Stirrat på den en minut nu.
|
|