|
Post by stellachupacabra on Feb 5, 2015 7:53:27 GMT 1
Hejsan alla! Rebecca heter jag och kommer från luleå. Jag blev presenterad till dota 2 av min sambo (nikkeboiii) som tvingade mig att kika på TI2 och efter det tog det inte länge förrän vi båda satt och nördade dota, (tilläggas att jag aldrig spelat något spel förutom the sims innan Och jag måste säga att det var dig vi tittade på, när kanal sex hade alla matcher på , så det var din och bogdans fantastiska casting som fick mig att bli intresserad av att spela/kika på dota. Ni gör ett jättebra jobb hela gänget, dray and the crew och jag hoppas att ni kommer fortsätta ett bra tag framöver
|
|
|
Post by fizzlenab on Feb 5, 2015 13:11:28 GMT 1
Tjena! Jocke heter jag och är en kille på 26 jordsnurr som bor i Luleå för tillfället men flyttar till Piteå nu i Februari till en villa så jag kan få min mancave..
Tidigare i mitt liv var jag en hängiven WoW spelare där jag spelade Mage och Paladin i raids. Just nu blir det dock inte väldigt mycket spelande men om det blir är det mest Dota 2 eller CS:GO om man är ett gäng, annars spelar jag hellre singleplayer spel då jag inte klarar av att soloköa för min nervers skull...
|
|
|
Post by elegies on Feb 5, 2015 14:14:48 GMT 1
Tja! Elegies har jag valt av den simpla anledningen att det betyder klagosång, väldigt passande till Dota Totte kallas jag till vardags, och kan lova att jag inte är lika bitter som mitt namn föreslår. Snapuswipe på twitch (Även gammalt nick) För er som undrar vart detta namn kommer ifrån så bifogar jag följande länk (https://www.youtube.com/watch?v=hnzMNEHDY9Q). Kan tillägga att det kommer från den sport jag sysslar med som kallas för tricking. Utöver det så sysslar jag lite med musik på hobby nivå, skriker/sjunger i metalband. Anordnar ofta inhouses i DraySwe kanalen ingame på kvällarna
|
|
|
Post by Deleted on Feb 5, 2015 17:00:01 GMT 1
Tjenare, heter Rasmus och trillade av en ren slump in i Drayswes kanal nån gång för en månad sedan när BTS gick ned mitt i en NIP match, har sedan dess varit sub och inte ångrat mig en sekund. Pluggar statskunskap med inriktning ekonomi och bosatt lite runt om i världen just nu men hemma kommer alltid att vara Göteborg, älskar fisk<3
|
|
askyl
Vanlig användare
10%
|
Post by askyl on Feb 5, 2015 23:21:41 GMT 1
Tjena. Zackarias "Askyl" Åkerman. Inbiten gamer och följt esport av någpt slag sen cs 1.3 var populärt.
Just nu försöker jag hitta en ny syssla tills hösten då högskolan står på lur. Tidigare har jag jobbat som personlig assistent men försöker komma ifrån det lite.
Spelat dota sen.. jag vet inte.. 8 år sen? Men fastnade aldrig för mobas innan HoN kom ut. dota har dock vart passionen (både spela och följa) sen man fick sitt mail för beta access.
Sitter hemma och har hand om min son samt plingar på min bas då och då annars.
|
|
|
Post by nljungberg on Feb 5, 2015 23:41:38 GMT 1
Niklas Ljungberg, 24 från Falun. Heltidsluffare med grandiösa framtidsplaner.
|
|
|
Post by syltas on Feb 6, 2015 0:33:01 GMT 1
Tjenare! Tobias Granberg, 18 år med hemmabas i Göteborg. Studerar sista året på gymnasiet. Kärt barn har många namn sägs det och nickar förutom Syltas William, Hola, Aliquam o.s.v. beroende på dagshumör. Trillade in i kanalen i starten men började inte följa den ordentligt förrän hösten då jag bestämde mig för att slänga iväg en sub.
|
|
|
Post by gurgelot on Feb 6, 2015 15:49:40 GMT 1
Alex Utbildad system och nätverks-tekniker fokuserat mot *nix system och cisco nätverk, något jag brinner för väldigt mycket. Jobbar just nu som webbutvecklare, och det är även vad jag spenderar mycket av min fritid med. När jag inte gör det så spelar jag diverse spel så som Dota 2, CS GO och även lite Hearthstone när det känns rätt. Mitt mål är att bli en fullstack utvecklare, med fokus på open source Har även ett intresse för musik, spelar gitarr och bas på hobbynivå, försöker även lära mig gibba piano. Ett framtida projekt är att även lära mig spela fiol! Behövs det någon hjälp för att få denna community framåt så ställer jag gärna upp, då esport är något jag tycker mycket om, även fast jag inte själv spelar så mycket competetive. Det är jag i ett nötskal
|
|
|
Post by zweeeet on Feb 6, 2015 18:47:59 GMT 1
Tjenatjena, hallihallå.
Jag är heter Oscar Huzell, är 15 år och bor i Jönköping. Är en allmänt lat jävel som ska gå IB till hösten(ja, jag kommer dö), har aldrig varit särskilt bra på spel men alltid älskat dem. Spelade HoN sen jag fick min första (fungerande) dator och har runt 1500 mmr och 2500 Dota2mmr.
Började följa Dota 2scenen eftersom att mina boys, StayGreen(Complexity Dota2) äntligen gick över till den stora e-sportsscenen för att sedan upptäcka att Lions även övergått till Dota2, dessutom under den perfekta förklädnaden "LAJONS". Efter ett tag bjöds man på en fantastisk kväll med Dray när LAJONS gick 2-0 mot HR (tror jag?) och subbade direkt! Tyckte först att det här med svenska var töntigt och opraktiskt men papaDray har vänt in mig i det med tiden. Nu har jag fastnat helt i Dota 2scenen pga Lajons suitade up så fint i Pyjamas. Rispetto per tutti, Paura di nessuno -NiP <3
Det här är min första post på ett forum någonsin och jag lär inte va särskilt aktiv här.
God fortsättning till alla i och utanför familjen
|
|
|
Post by fuzzhit on Feb 6, 2015 21:55:46 GMT 1
Tjo! Jonathan heter jag, 25 år gammal bosatt i Lund där jag studerar till civilingenjör i teknisk matematik. Spelat dota och följt scenen från och till i ca 8 år och har nästan lika länge varit loda och akke fanboy, drayich har också varit en förebild sen tidigt och jag har hängt med i streamen sen början. Gillar esport och sport allmänt, följer gärna svenska spelare och lag i alla olika esporter/sporter. I övrigt är jag periodare när det kommer till fritidsintresse, allt från att spela gitarr till att spela squash eller åka skidor och kitesurfa.
Ärtor ut!
|
|
|
Post by ywkbme on Feb 7, 2015 15:35:27 GMT 1
Kan väl lika gärna göra ett inlägg här. Joel Grahn, Mora, Dalarna. Började spela Dota lite grann under DotA tiden, men blev inte så mycket av det, kom igång på riktigt med HoN och har spelat Dota 2 sen tidig beta. Har än sålänge dragit ihop 3.7k MMR så är väl definitionen av en medioker spelare. Spelar alla möjliga spel, men Dota kommer alltid ha högst prio. Annars har jag inte så mycket att säga.
|
|
|
Post by elias on Feb 8, 2015 0:30:03 GMT 1
tja! är en grabb från Göteborg på snart 20 år Bor i halmstad för nuvarande och arbetar som soldat på Luftvärnsregementet. spelat dota i drygt 1 år och har alldeles för många timmar på det //Boström
|
|
|
Post by foppish on Feb 8, 2015 12:18:08 GMT 1
Tobias heter jag, bor i närheten av Stockholm. Började med Dota2 under beta-perioden men har inte spelat så ofta som jag velat. Jag fastnade verkligen för Dray och hans community eftersom alla är så härliga. Hoppas vi ses i chatten eller nåt!
|
|
|
Post by mondinius on Feb 8, 2015 18:11:11 GMT 1
Här sitter en ung man på 32 år vid namn Robert. Jag är bosatt i Västerås, jobbar i en butik och bor tillsammans med min käresta (och sporadiskt även hennes son).
Nickar mondinius, eller Mondi, sen de där åren när man spelade wow som en galning. Dota har jag spelat till och från sen de första stapplande stegen spelet tog i betaformatet till Warcraft 3, men med handen på hjärtat spelar jag nog mer för att det e kul än för att jag besitter nån direkt talang.
Hittade Drays stream av en tillfällighet, och tycker han gör det allt för bra för att inte vara den första och enda på twitch jag både subbat och donerat till. Kudos för ett trevligt arbete!
När jag inte arbetar eller kollar dota så tränar jag en hel del styrketräning och löpning, spelar en hel del singelplayerspel på ps4:an och dricker gärna en god whiskey eller rom i måttliga mängder (fråga dock ej min sambo)!
Tack å hej för mig!
|
|
|
Post by zhazulo on Feb 9, 2015 21:54:56 GMT 1
Tjo!
Heter Adam Andrews, 23 år bosatt i Norrtälje. Studerar på KTH när jag inte spelar dota.
Nickar lite olika på steam, men kontot heter iallafall anam10 ifall någon vill slänga iväg en invit.
Live long and prosper
|
|