|
Post by putimirvladin on Feb 23, 2015 23:10:50 GMT 1
Tjenare! Johan heter jag, 20 år. Föddes gjorde jag utmed västkusten, närmare bestämt i Varberg. Pluggar till Civilingenjör i Teknisk Fysik i Lund. Stora hobbys är musik, dans och spex, samt att lata mig med Ben & Jerrys framför en datorskärm innehållande Dray eller Game of Thrones!
|
|
|
Post by mrsnugglesd on Feb 24, 2015 22:35:10 GMT 1
Hej familjen!
Mitt namn är Axel, jag är 21 år. Pluggar spelutveckling nere i Malmö och har såklart en passion och kärlek för spel som ni kan gissa. Har fått upp ögonen mer och mer för JRPG, detta var något som jag inte alls tyckte om när jag var yngre(Ni får gärna tipsa om bra JRPG!). Har spelat gitarr i 11 år och hållit på med elektroniskmusik i 3 år, men nu när jag fått upp ögonen för drays stream läggs allt det på hyllan.
|
|
|
Post by fenrishi on Feb 28, 2015 22:26:10 GMT 1
Hej! Fenrishi här, jag är en intergender (pronomet hen som gäller) som är en liten bit över 10 000 dagar gammal. Har pysslat med e-sport säkert 5 år på olika sätt, allt från turneringsadmin, caster, producent till arrangör och mycket mera men hos Drayswe så sitter jag bara och chillar. Till vardags/helger/nästa vecka jobbar jag som IT-tekniker i en NOC. Pga mitt jobb + fritidsintressen sitter jag framför en dator nästan 24/7 och då nästan alltid i Drayswe, undrar ni något så dra till med mitt nick så lär jag svara inom kort om jag är vaken Puss och hej!
|
|
trizze
Vanlig användare
|
Post by trizze on Mar 4, 2015 1:26:35 GMT 1
Hej,
Allan heter jag och går tredje året på teknik-linjen på ett Gymnasium i Helsingborg. Efter gymnasiet satsar jag på att söka in på en civilingenjörsutbildning kring ämnet Rymdteknik uppe i Luleå! Jag har ett väldigt stort intresse för vetenskap men speciellt astronomi och astrofysik. På min fritid tycker jag om att spela Dota 2, League of Legends, läsa nyheter om vetenskap och annat smått och gott. Jag har även en mountain bike som jag använder ivrigt under sommaren.
Jag började spela Dota 1 2007 eller 2008 och övergick sedan till League of Legends där det gick väldigt bra för mig. När dota 2 kom ut var jag redan bra på LoL och var lite tveksam om jag skulle byta spel och börja om som en noob på Dota 2. Efter många hopp mellan Dota 2 och League of Legends har jag nu bestämt mig för att spela båda spelen!
Mitt mål i livet är att få åka upp i rymden!
Tack så mycket för det varma välkomnandet. Allan a.k.a Trizze
|
|
|
Post by mjangdal on Mar 4, 2015 19:37:43 GMT 1
Martin Jangdal heter jag, är en Lulebo som hamnat i Stockholm. Älskar all typ av sport, esporter och saker att tävla i, även fast jag är kass på det. Jag är 25 och mår som bäst med en öl i handen:)
|
|
|
Post by lumeavex95 on Mar 22, 2015 17:45:54 GMT 1
tjenare mitt namn är Fredrik Rönnberg. jag är ifrån Västmanland från ett lite ställe som heter Ramnäs och jag pluggar än så länge och jag går mitt andra år i gymnasiet på linjen bygg och anläggning
|
|
|
Post by hollowaynr1 on Apr 2, 2015 4:08:42 GMT 1
Tjena, jag heter Amin och jag är 19 år! Bor i Dorotea mitt ute i ingenstans. Jag jobbar som supporttekniker och har gjort det sen ett år tillbaka. Älskar hockey och gaming. Är inte alls bra på Dota men älskar att lära mig saker!
|
|
|
Post by tesseltuss on Apr 2, 2015 14:58:57 GMT 1
Tjena alla monsterdiggare! Micke heter jag och är 24 år, är förnärvarande boende i lund. Jag gillar coca cola och dota! Helst tillsammans! Ses i chatten! MVH Tesseltuss!
|
|
|
Post by 6of9 on Apr 2, 2015 21:06:57 GMT 1
Hej! Jenny heter jag! Är 29 år, bor i en by med 8 invånare, 10 mil inåt landet från Örnsköldsvik. Mitt ute i ingenstans d.v.s. Har varit mer eller mindre spelbesatt så länge jag kan minnas. Brädspel, rollspel, tv-spel. Allt med ordet spel egentligen! Annars har jag hunnit med att gå Musikestet. Plugga historia, idéhistoria och samisk religion på Umeå universitet. Är utbildad bilmekaniker och har jobbat som bokhandlare, bagare, och hemtjänstare och har även jobbat på ett arkiv! Just nu jobbar jag på den lokala affären i ett litet samhälle 1,7 mil bort. Snittåldern på mina kunder är väl kanske 65-70. Samlar även maniskt på böcker där H.P. Lovecraft är husguden! Försöker dra till den bästa staden i världen så ofta jag kan, Amsterdam! Justja, spelar bas i nått slags Doomdeath-metal band också! www.youtube.com/watch?v=RpUDlzl76-g för den som är intresserad! Just nu är jag i värsta Dotadeppen, känns som jag spelar o spelar men blir aldrig bättre men det är ju ba till o nöta på! Älskar Dray och hela det här Communityt, snacka om bra skit!
|
|
|
Post by holythe83 on Apr 6, 2015 18:14:06 GMT 1
Christian Holthe här! En go gubbe på hela 31 vårar ifrån Göteborg.
|
|
vk8
Vanlig användare
|
Post by vk8 on Apr 6, 2015 21:10:23 GMT 1
Hej hallå. Victor heter jag (24 vintrar), bor i Uppsala sedan två år tillbaka. Jobbar just nu med information/kommunikation på en fotbollsklubb. Har följt eSport-scenen i flertal år och drömmen är väl att få jobba med kommunikation och media på ett större evenemang (t.ex. dreamhack) i framtiden! Spelar mest dota 2, WoW och football manager.
Är subscriber förresten men har inte fått någon "sub"-status på forumet och den länken som man skulle gå in på fungerar inte, victork8 @ Twitch.
|
|
pubban
Vanlig användare
|
Post by pubban on Apr 6, 2015 22:01:56 GMT 1
Hej!
Mattias heter jag, är 29år gammal, bor i huvudstaden tillsammans med min sambo och mina barn.
Jobbar gör jag som elektriker, och på fritiden blir det dota. Och HoN. Men mest dota. Har spelat sen... Jag vet inte, men jag skulle tippa på 5.67. Eller var det 6.57. Iaf under frozen throne eran. Har även spelat lite Roc-dota, då enbart för skojs skull!
Jag är ganska ny till forumet och kanske inte världens mest aktiva i kanaler och så, men jag finns där iaf! Har alltid varit ett fan av Alliance, och nu såklart Team Secret. Men även på senare tid även lite NiP.
Om jag har tid så är jag alltid på ett inhouse eller bara ett casual game, så va ingen främling!
|
|
|
Post by Emeriel on Apr 7, 2015 9:26:08 GMT 1
Hej!
Jag heter Peter, nickar oftast Emeriel. Bor i Mölndal (nästan Göteborg) med fru och snart 2 barn. Jag har fortfarande inte lyckats ta mig från högskolan trots att jag är 30 år gammal.
Har spelat lite Dota, HoN och Dota2 men efter att jag blev pappa kollar jag mest. Gillar även brädspel och Heroes of Might and Magic. Jag lyfter också lite vikter och har nyligen börjat träna wrestling.
|
|
anumra
Vanlig användare
|
Post by anumra on Apr 11, 2015 20:20:04 GMT 1
Hej Arngrim Larsen här. 27 år från Göteborg. Jobbar för att kunna göra ett levende av min pastellkonst. Inriktar mig främst på porträtt och husdjur. Har min hemsida på www.arngrimlarsen.com. Ta gärna en titt Utöver det är jag en tenörd in i benmärgen. Älskar att reflektera, meditera och studera religon (främst kabbala för tillfället) Spelar utöver det den japanska flöjten Shakuhachi (även om man skulle kunna argumentera att det kunde gå under meditation) Spelat och spelar främst FPS men började spela dota 2 i förra året och fastnade, hittade sedan kanalen som inte får nämnas vid namn och nu finns det nog inget väg tillbaka
|
|
viingo
Vanlig användare
|
Post by viingo on Apr 11, 2015 21:29:01 GMT 1
tjo, mitt namn är Viktor.
Bor i Malmö, 22 år gammal. Har spenderat alldeles för mycket tid på dota1&2. Har spelat i diverse tier2-3 lag under min tid så som, youboat, turtlemasters, kaipi (waaaay back), clarity m.m
Vill ni lira så släng iväg ett meddelande här på forumet så kan vi adda varann!
Cheers
|
|