linder
Vanlig användare
|
Post by linder on Apr 13, 2015 18:59:34 GMT 1
Tjäna tjäna!
Johan hetar jag, 20 år fyllda. Jobbar som soldat åt försvarsmakten och spenderar min fritid åt att dricka jästa drycker och spela dator. Spelat HoN i 3 år och dota från och till i typ 3 också.
Tycker det är skitkul att lira med nya gubbar så skicka bara ett mail här så röjer vi!
|
|
|
Post by averagebro on Apr 17, 2015 7:35:51 GMT 1
Hej,
Döpt till Ola och är i krokarna av Drays ålder, 32. Sitter och jobbar med ekonomi, inom viss specifikt område, för Göteborgs stad. Nickname kommer från yngre dagar och jag är, som andra redan nämnt, enormt usel på komma på något.
Tv spel sedan ung, och Dota 2 är något jag inte lyckats tröttna på sedan jag började med detta för 2.5 år sedan ungefär. Mitt första Moba och för gammal för att lyckas bli bättre än just Average, liger runt 3400 solo. Som den teamplayer jag är blir det alltid support (oftast ensam då no f*cks are given av resterande lagkamrater).
Då tiden inte är hur god som helst väljer jag oftast att spela när jag kan, och därmed ser jag ungefär lika mycket i efterhand som live. Så kommer inte vara den mest aktiva under live streams.
Missade tyvärr träffen i Göteborg p.g.a. gediget mordförsök av influensan.
Fun Fact: Im mr 1100 sub. TROTS att Dray tvingade mig se hans Ogre sång.
|
|
|
Post by nicefluffyhat on Apr 21, 2015 21:11:56 GMT 1
Hej, Född 81, jobbar för mig själv sen fyra år, mest med spelutveckling. Utbildard som civilingenjör inom spelutvecklare på chalmers. Äskar min fluffiga hatt, spel, golf, biljard och billig whiskey. Är kass på dota, men jag kan eventuellt skylla på alla andra Försöker iaf och har ganska kul med det, men roligast är nog att se när de svenska proffsen spelar.
|
|
ozzman
Vanlig användare
|
Post by ozzman on May 15, 2015 13:51:10 GMT 1
God eftermiddag. Jag heter Oskar. 29-årig biblioteksassistent från Småland. Dock bosatt i Skåne. Försöker lära mig spela Dota, men det går sådär. Det är jag som är Ozzman777 i twitchchatten och [ +]Ozzman i Dota. Spelar även Hearthstone som Ozzman.
|
|
sc00t
Vanlig användare
|
Post by sc00t on Jul 7, 2015 18:32:44 GMT 1
Hej på er! Calle här! 25 årig, 2 meter lång båtsförare åt Marinen, Försvarsmakten. Ursprungligen från Stockholm men bor och jobbar nu i Karlskrona. Lirar Dota 2 för det mesta och där spelar jag position 4&5. Wisp är favoriten för tillfället med ca 200 spel. Hänger pÃ¥ Dray communityn för att den har , snus, härligt folk och sÃ¥ mycket kärlek!
|
|
|
Post by Denturion on Jul 12, 2015 11:23:19 GMT 1
Tjäna! Jag heter David och är (vid skrivande tid) 26 år och bor i Falun. För tillfället är jag "mellan jobb" och lirar därför så mycket jag bara kan. Mest CS:GO, Hearthstone och diverse old/new school gibb.
HEJ!
|
|
nippletwister
Vanlig användare
En hårig köttbulle, de e munkens fel
|
Post by nippletwister on Oct 8, 2015 11:55:21 GMT 1
Tjollahopp Patrik heter jag en ung sommarfjärt på 37 somrar, bor utanför Västerås. tjej med barn på 5år. Jobbar som damsadel ( jobbsökande ) Kallas NiPpleTwister ingame lirar csgo, diablo 3 ibland lite dota2. Varit musiker i 25år, började lira trummor när jag var 9år, tycker om att redigera bilder och komponera musik på min fritid (metalfreak, men kan slicka i mig annan musik) <3 älskar esport <3 älskar drays underbara skrik och skratt, sen är han ju jäklig porrig i sitt
|
|
|
Post by psycheout on Dec 7, 2015 13:41:25 GMT 1
Heisann. Aleksander er navnet og jeg kommer fra Norge. Nærmere bestemt Oslo, men født og oppvokst i Tromsø. 29 år har jeg blitt og drevet med Dota siden 2005. Holder på med dotakommentering på norsk og har castet og arrangert "Pretty Pudges Pokaljakt" sammens med norske Dagbladet. Ellers har jeg vel castet sammens med Drayich en gang og. Jeg og kjæresten min bor sammen og har en del hunder vi bruker tid på. Ellers er jeg glad i fisking på sommeren og skigåing på vinteren. Glad i måten Dray behandler seerne sine på og liker at det er et inkluderende community. Streamer en del over på www.twitch.tv/PsycheoutDota ellers kan du finner mer info på www.twitter.com/PsycheoutDota
|
|
nippletwister
Vanlig användare
En hårig köttbulle, de e munkens fel
|
Post by nippletwister on Dec 14, 2015 18:21:44 GMT 1
Tjosan Patrik NiPpleTwister Gustavsson 37år bor utanför Västerås, men planer på att flytta upp mer mot Dala trakten. fd professionell tävlingssimmare började simma vid 5års åldern, la ner efter 19år. Började lira trummor vid 9årsåldern lirat i flera band runt om i världen ock lirar de flesta instrumenten fortfarande. Älskar Musik (Metalfreak), Esport är det jag gör om dagarna är en så kallad hemmapappa, tjejen min vill att jag ska vara hemma å strema ock ta hand om vår 5åriga dotter ock hemmet, så kan inte klaga Spel jag spelar: CSGO, Dota2 (tvingad å lira pga tjejen, men det blir mer å mer kul), Wow, Starcraft, Diablo, Hearthstone, H.O.T.S, Age of Empires II, Middle-earth: Shadow of Mordor, Might & Magic Heroes VI, Mortal Kombat X, Ori and the blind forest, ock många många fler
|
|
nord
Vanlig användare
|
Post by nord on Dec 15, 2015 21:13:44 GMT 1
Tja! Mitt namn är Kristoffer och är 29, bor just nu i Ludvika men har tidigare bott i Malung under en väldigt lång period men även en kort stund i Falun. Är arbetslös så söker jobb och utbildning för att hitta nån slags väg till en förbättring, tills dess så streamar jag Speedruns och Creative på min huvudkanal ( www.twitch.tv/truljin ) medans jag på min endast svenska kanal ( www.twitch.tv/nordswe ) kör lite annat såsom Musikhjälpen stream eller spel som Overwatch, Paladins men framförallt R6 Siege.
|
|
|
Post by missred on Jan 20, 2016 18:18:53 GMT 1
Bättre sent än aldrig... Här kommer min beskrivning... Följt Dray sedan jag började med Dota 2014 och varit återkommande sub sedan feb 2015. Tyvärr lite väl medveten om mina brister som gamer för att våga ställa upp i en subcub men tittar på er ibland och hejar Heter MissTant på Twitch och Ida irl. Anledningen till just Tant är att förutom spel så gillar jag saker tanter gör: baka småkakor, klappa katter, samla på hattar, sticka, virka ja ni förstår. Sen att jag är född tidigt 80-tal kanske gör mig lite tant i sammanhanget. Gillar jag de flesta typer av spel som inte innefattar för mkt skjutande (som jag är kass på och blir frusterad), men en favorit är och förblir Zelda <3 Ja just det, bor och jobbar i Stockholmsområdet. Det va nog allt.
|
|
|
Post by snakebaby on Jan 21, 2016 17:35:04 GMT 1
Hej jag heter christoffer jag gillar dataspel
|
|
|
Post by starkfarsan on Jan 24, 2016 21:42:08 GMT 1
Emanuel heter jag, ibland hetar jag Peter. det beror på vem som frågar. Jag gillar öl och dataspel. jag är professionell astronaut och ibland bagare. Bor i Göteborg och är nästan serintesnoppen fet
|
|
|
Post by johan89 on Jan 27, 2016 18:58:16 GMT 1
Johan lindblad ( johan__89) 26 år bor i linköping har följ dray et bra tag vart nyligen sub <3
|
|
|
Post by threeve76 on Feb 12, 2016 21:49:00 GMT 1
Tjoho, old schooler 39 bast stockholm, jobbar som skogsentreprenör. Öse dota och cs i min ungdom. Nu är jag mest en esport tittare. Följer Alliance och/med Kim typ. Gillar hur städad och hyffsat mogen drays kanal är, tror.. Ska esport växa måste det bli seriösare.
|
|